مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان: فعالیتهای فرهنگی به گونه ای طراحی شوند که مردم را پس نزند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان بر ضرورت توسعه بسترهای فرهنگی استان تاکید کرد و گفت: فعالیتهای فرهنگی باید به گونه ای طراحی شوند که مردم را پس نزند.

به گزارش سفیر شوشتر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد خوزستان در ادامه برنامه های خود در شهرستان شوشتر در جمع کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان و مسئولین انجمن های فرهنگی هنری حضور یافت.

همایون قنواتی در جمع هنرمندان شاعر، نقاش، خوشنویس و اصحاب رسانه و پیشکسوتان فرهنگ و هنر، گفت: نباید فعالیتهای فرهنگی ما به گونه ای طراحی شوند که مردم را پس بزند.

وی افزود: ما باید جریانهای فرهنگی، هنری را هدایت، نظارت و مدیریت کنیم و از افتادن در دام ارایه ی آمار و ارقام جلوگیری کنیم.

قتواتی تاکید کرد: وادی هنر و فرهنگ، وادی اعداد و ارقام نیست؛ بلکه کارزار عمل و ایجاد بستر برای انجام فعالیتهای فرهنگی و هنری است.

وی اظهار امیدواری کرد؛ آینده خوبی برای گسترش فضای فرهنگی در شوشتر رقم بخورد و افزود: تحقق این امر با یاری و همگرایی هنرمندان به سرعت صورت خواهد پذیرفت.

همچنین در این برنامه، علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت:  با حضور مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی روح تازه ای در کالبد هنر و فرهنگ استان و بخصوص شوشتر دمیده شده و با دلگرمی که ایشان به به اهالی هنر دادند فضای تازه ای در روند پیگیری فعالیتهای هنری به وجود آمده است.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=3161

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: