کد خبر : 2234
تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 6:35
690 views

شورا و شهرداری شوشتر درانتخاب ونامگذاری کوچه های خیابان دولت، کم آورده

شورا و شهرداری شوشتر درانتخاب ونامگذاری کوچه های خیابان دولت، کم آورده

جالب است بدانید کوچه های خیابان دولت واقع در کوی نیرو فاقد نام و نشان است و همین امر ساکنان  این مناطق را با مشکلاتی مواجه کرده است. به گزارش سفیر شوشتر، یکی از اهالی می گوید برای نامگذاری کوچه ی محل زند گیمان در خیابان دولت به شهرداری شهر مراجعه کردیم که با اظهار نظر

جالب است بدانید کوچه های خیابان دولت واقع در کوی نیرو فاقد نام و نشان است و همین امر ساکنان  این مناطق را با مشکلاتی مواجه کرده است.

به گزارش سفیر شوشتر، یکی از اهالی می گوید برای نامگذاری کوچه ی محل زند گیمان در خیابان دولت به شهرداری شهر مراجعه کردیم که با اظهار نظر عجیبی مواجه شدم. وی گفت: کارمند قسمت مربوطه می گوید به سلیقه خودتان برای کوچه نامی انتخاب کنید و مراتب را به شهر داری یا شورای شهر اعلام نمائید تا اقدامات بعدی میسر گردد.

او برای کمک و راهنمایی بهتر گفت : ساکنان محل با هم توافق کنید، از هرکدامتان رضایت بیشتری داشتید نام خانوادگی همان شخص را برای کوچه در نظر بگیرید.

این درحالیست که ایران در میان سایر کشورهای جهان به عنوان کشور گل و بلبل مشهور و شناخته شده است،از طرفی،اسامی شهدا،نویسندگان، شاعران،هنرمندان، قهرمانان ملی  و فرهیختگان زیادی در کشور است که مایه ی افتخار و مباهات ایرانیان است ،ضمن اینکه شهرستان شوشتر با افزون بر۷ هزار سال قدمت  دارای آثار و ابنیه فراوان قبل و بعد از اسلام است که برای نامگذاری کوچه ، خیابان،میادین و محلات شهر می توان  مورد استفاده قرار گیرند.

از قرار معلوم شورا ی شهر و شهرداری  شوشتر از ابتدایی ترین امور شهری که نیاز به اعتبار ریالی هم ندارد عاجز و ناتوانند، واگر اینچنین باشد؛ باید گفت « شورا و شهرداری شوشتردر نامگذاری کوچه و محله های کوی نیرو،کم آورده اند».

این راهم بدانید درختان و فضاهای سبز پارک های محله ای در همین کوچه ها که ظاهراٌ بدست خود اهالی محل ایجاد شده اند در حال حاضر به علت عدم لوله کشی که فاصله چندانی هم با شبکه آب شهر ندارد، در حال تخریب و خشک شدن کامل می باشد.

در پایان اهالی  کوچه های بی نام و نشان خیابان دولت در کوی نیرو عاجزانه از اعضای شورا ی شهر و شهر دار شوشتر طلب مساعد ت و کمک می نمایند تا بلکه در آستانه تابستان سوزان خوزستان درختان بی گناه که در فرهنگ اسلامی از آنان به عنوان فرشته یاد شده است، از فرط تشنگی نمیرند.

نویسنده:جهانگیر ترکستانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر