کد خبر : 2120
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 2:40
817 views

سادات ابراهیمی:کمربندی شوشتر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی اجرا می‌شود

سادات ابراهیمی:کمربندی شوشتر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی اجرا می‌شود

به گزارش سفیر شوشتر، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی اظهار کرد: کمربندی شهرستان شوشتر از سال‌های گذشته در دستور کار قرار گرفته است و پیگیری‌های زیادی در این زمینه انجام شده است و می‌کوشیم تا در اسرع وقت این پروژه بزرگ در دستور کار قرار گیرد. وی افزود: برای اجرای این پروژه بزرگ بیش از ۳۰۰

به گزارش سفیر شوشتر، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی اظهار کرد: کمربندی شهرستان شوشتر از سال‌های گذشته در دستور کار قرار گرفته است و پیگیری‌های زیادی در این زمینه انجام شده است و می‌کوشیم تا در اسرع وقت این پروژه بزرگ در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه بزرگ بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و تلاش خواهد شد تا ا از محل اعتبارات ملی تامین شود.

سادات‌ابراهیمی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا بودجه ملی برای این پروژه تامین شود، گفت: در سال۹۳ این پروژه در پیوست بودجه سال قرار دارد و برای آن تخصیص اعتبار در نظر گرفته شده است و مشکلی از نظر تامین اعتبار برای این پروژه وجود ندارد.

نماینده مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی و مطالعات انجام شده در نیمه نخست سال‌جاری این پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد و مشکل خاصی از این نظر وجود ندارد.

وی تاکید کرد: اجرای سریع این پروژه و ساخت پل‌های مورد نیاز در آن از انتظاراتی است که به مسئولان وزارت راه و شهرسازی اعلام شده و قرار است در اسرع وقت این مسئله در دستور کار قرار گیرد و اجرای این پروژه زمان زیادی نبرد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر