کد خبر : 8725
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 - 14:46
723 views

رکورد نیشکر آسیاب شده در کشت و صنعت کارون شوشتر زده شد

رکورد نیشکر آسیاب شده در کشت و صنعت کارون شوشتر زده شد

مهندس عبدالمجید میرزاپور مدیر عامل این شرکت اظهار کرد: در چهل و سومین روز از شروع عملیات بهره برداری ۱۴هزار و۵۰۰ تن نیشکر حمل شده از مزارع کشاورزی در کارخانه دریافت و رکورد تازه ای در میزان تناژ نیشکر آسیاب شده در صنایع نیشکری ایران بدست آمد. وی افزود: دریافت و استحصال ۱۴،۵۰۰ تن نیشکر در

مهندس عبدالمجید میرزاپور مدیر عامل این شرکت اظهار کرد: در چهل و سومین روز از شروع عملیات بهره برداری ۱۴هزار و۵۰۰ تن نیشکر حمل شده از مزارع کشاورزی در کارخانه دریافت و رکورد تازه ای در میزان تناژ نیشکر آسیاب شده در صنایع نیشکری ایران بدست آمد.

وی افزود: دریافت و استحصال ۱۴،۵۰۰ تن نیشکر در کارخانه این مجتمع عظیم صنعتی درحالی اتفاق افتاد که متاسفانه بدلیل قطع شبکه برق که در ساعت ۶ صبح حادث شد عملا یک ساعت پایانی روند ۲۴ ساعته کاری مختل شد که اگر این اختلال پیش نمی آمد عبور از مرز ۱۵،۰۰۰ تن نیشکر آسیاب شده نیز دور از دسترس نبود.

میرزاپور افزودند: پیش از این و در همین دوره بهره برداری ۱۴،۲۰۰ تن نیشکر حمل شده از مزارع در کارخانه این شرکت دریافت و استحصال شده بود.

وی در پایان با تشکر فراوان از تلاش چشمگیر آحاد همکاران اظهار امیدواری کرد ان شاء الله روند صعودی تولید در این شرکت ادامه خواهد داشت و کارون بزرگ یک بار دیگر نقش بی بدیل خود را در رونق چرخه اقتصادی منطقه و کشور ایفا خواهد نمود و گامی موثر و عملی در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال جاری به اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل برخواهد داشت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر