در ۹۰ دیشب چه گذشت؟/+تصاویر

پرسپولیس قهرمان دوباره لیگ برتر در برنامه ۹۰
پاسخ مایلی‌کهن به اتهامات دایی، وقتی همه خواب بودند/ تغییر ریتم ۹۰ با نام …

در نظرسنجی برنامه شب گذشته نود پرسپولیس بار دیگر موفق شد عنوان قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال را از آن خود کند.

سوال نظرسنجی این برنامه اختصاص به انتخاب قهرمان سیزدهمین دوره لیگ برتر داشت.

در این نظرسنجی پرسپولیس موفق شد بیشترین رای را به خود اختصاص دهد و استقلال و فولاد در مکان‌های بعدی قرار گرفتند.

میهمان این برنامه امیرحسین فشنگچی بازیکن سابق پرسپولیس و بازیکن فعلی ملوان بود که به عنوان گل‌ساز ترین بازیکن سیزدهمین دوره لیگ برتر به گفت‌و‌گو با عادل فردوسی‌پور پرداخت.

فشنگچی در ابتدای صحبت خود اشاره کرد که در گزارش‌هایی که فردوسی‌پور از بازی‌هایی که او در پرسپولیس انجام می‌داد هیچ وقت به تعریف وی نپرداخته است.

بازیکن سابق پرسپولیس صحبت‌هایی را درباره دوران فوتبالی خود انجام داد و اشاره کرد که همواره تصمیمات فوتبالی را نسبت به سایر تصمیمات دیگر ارجح داده است.

وی گفت که برای اینکه بتواند خدمت سربازی خود را به پایان برساند مجبور شده تا از رشته دانشگاهی خود مهندسی نساجی انصراف دهد.

در ادامه برنامه مصاحبه علی دایی در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل صبا که صحبت‌هایی را علیه محمد مایلی کهن مطرح کرده بود، پخش شد.

آماری درباره لیگ سیزدهم کشورمان پخش شد و اشاره شد که برای هفتمین بار صدر جدول در این فصل دچار تغییر شده است و آماری از تعداد هفته‌هایی که تیم‌ها در این فصل صدرنشین لیگ برتر بودند، پخش شد.

پس از آن به تعطیلی لیگ‌ها اروپایی پرداخته شد و با لیگ کشورمان مقایسه شد.

میهمان این هفته برنامه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال بود.

وی در مورد حامی مالی تیم ملی فوتبال صحبت کرد و گفت که برای این حامی مالی سقف مشخص نکردیم ولی کف قرارداد ما ۷ میلیارد است که ۵ میلیارد آن را گرفته ایم و ۲ میلیارد باقی مانده را به زودی خواهیم گرفت.

کفاشیان در مورد ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با کی روش پس از جام جهانی ۲۰۱۴ گفت که یک‌شنبه برای ادامه همکاری صحبت‌هایی با کی روش داشتیم و تا حدود زیادی با هم به توافق رسیدیم.

در ادامه برنامه محمد مایلی کهن روی خط برنامه آمد و درباره اتهاماتی که علی دایی علیه او زده بود صحبت‌هایی را مطرح کرد.

وی در ابتدای صحبت‌هایش با کنایه عنوان کرد که از برنامه نود ممنونم که وقتی همه خواب هستند، به من فرصت داده شده تا از خودم دفاع کنم!

وی البته در ادامه گفت که نسبت به برنامه نود احترام می‌گذارد.

مایلی‌کهن گفت که خوشحال است که با حرکت به قول دایی «عوام‌فریبانه» موفق شده سرمربی پرسپولیس را مجبور کند که برای اولین بار در زندگی‌اش بگوید دست کارگران را می‌بوسد.

وی گفت که دایی گفته که من از تیمی در یک نیم فصل ۸۰۰ میلیون پول خواسته‌ام که من هیچ پولی نگرفتم و دو بار هم به خارج از کشور برای مربی‌گری رفته‌ام و هر دو بار هم موفق بوده و جام اخلاق هم گرفته‌ام.

وی افزود: چرا عکس خصوصی من را منتشر کرده‌اند؟ آن عکس متعلق به ۳۷ سال پیش بوده است.

مایلی‌کهن البته در صحبت‌هایی عجیب‌ خود پای خواننده لس آنجلسی را هم به تلویریون باز کرد! و گفت که هیچ وقت جانماز آب نمی‌کشد و با کفش هم نماز شکر نمی‌خواند! و از همه افراد روسیاه‌تر است.

او گفت: نمی‌گویم انسان پاکی هستم، آن عکسی که از من منتشر کرده‌اند برای قبل از انقلاب بوده و روی پیراهن من نوشته شده کالج کالیفرنیای آمریکا.

مایلی کهن اضافه کرد پس از انقلاب بود که ایشان دیدار تیم ملی ایران با ازبکستان را برای دریافت گرین کارت تعطیل کرد و گرین کارت آمریکا را دریافت کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=277

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: