کد خبر : 582
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1392 - 17:32
673 views

دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر میزبان مسئولان اداره اقتصاد ودارائی

دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر میزبان مسئولان اداره اقتصاد ودارائی

مسئولان اداره اقتصاد و دارایی شوشتر ضمن حضور در دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس ومسئولان دانشگاه دیدار وگفتگو کردند که در این دیدار موارد مختلف کاری طرح وتبادل نظر شد . سفیرشوشتر(www.safirshushtar.ir): در این نشست یک ونیم ساعته که مدیر روابط عمومی ومسئولان مالی واحد شوشترنیز حضور داشتند موارد مختلف فی مابین دوسازمان از جمله

مسئولان اداره اقتصاد و دارایی شوشتر ضمن حضور در دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس ومسئولان دانشگاه دیدار وگفتگو کردند که در این دیدار موارد مختلف کاری طرح وتبادل نظر شد .

سفیرشوشتر(www.safirshushtar.ir):

در این نشست یک ونیم ساعته که مدیر روابط عمومی ومسئولان مالی واحد شوشترنیز حضور داشتند موارد مختلف فی مابین دوسازمان از جمله فرایندهای جدید وصول مالیتها ومعافیتهای مالیاتی مورد بحث وگفتگو قرار گرفت . در این نشست رئیس اداره اقتصاد ودارایی شوشتر ضمن تقدیر وتشکر از دانشگاه آزاد اسلامی به سبب انضباط خوب مالی وواریز به موقع مالیتها خاطر نشان کرد دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر یکی از خوش حسابترین ومنظم ترین سازمانها در مقوله امور مالیاتی است وما خود را موظف می دانیم نهایت همکاری را با این مرکز عظیم علمی داشته باشیم . در این جلسه همچنین دکتر حسینی رئیس واحد شوشتر بر لزوم تعامل هر چه بیشتر دانشگاه با سایر ارگانها ونهادها به ویزه اداره اقتصاد ودارایی تاکید وخاطر نشان کرد این دانشگاه آمادگی کامل را درجهت آموزشهای لازم وآشنایی مسئولان مالی با جدیدترین دستورالعملهاوبخشهای مالیاتی دارد .

منبع خبرگزاری آنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر