کد خبر : 5035
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1393 - 6:15
697 views

حضور مشاور وزیر ارشاد در شوشتر به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

حضور مشاور وزیر ارشاد در شوشتر به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

بازدید از مکانهای تاریخی و باستانی و عیادت از استاد محب شوشتری به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر علی بهرامی گفت، سردار الفتی ضمن دیداری که با ایثارگران و جانبازان در شهرها داشتند از مکانهای زیارتی همچون امامزاده عبداله و جاهای تاریخی و سازه های آبی

بازدید از مکانهای تاریخی و باستانی و عیادت از استاد محب شوشتری

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر علی بهرامی گفت، سردار الفتی ضمن دیداری که با ایثارگران و جانبازان در شهرها داشتند از مکانهای زیارتی همچون امامزاده عبداله و جاهای تاریخی و سازه های آبی و آبشارهای شوشتر دیدن کردند.

ایشان افزودند: حضور سردار الفتی و مدیر کل در شهرستان و ارایه دیدگاه های کارساز در خصوص توسعه فرهنگی شوشتر با توجه به ظرفیت های موجود از قبیل سازههای آبی ، رود کارون و ظرفیت های انسانی و وجود مفاخر مذهبی و فرهنگی ، سبب گردید برنامه ریزی و همت ویژه ای از سوی هنرمندان و فعالان فرهنگی دراین زمینه به کار گرفته شود.

سردار الفتی خاطرنشان کرد بایستی شأن و منزلت پیشکسوتان حفظ شود و استاد محب را از مفاخر شهرستان شوشتر خواندو در این مراسم از شعرخوانی استاد نیز بی نصیب نماند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر