کد خبر : 2161
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 6:53
618 views

جای خالی تبلیغات در گردشگری خوزستان

جای خالی تبلیغات در گردشگری خوزستان

دبیر کانون جهانگردی آبادان گفت: تبلیغات مناسب برای جذب گردشگر در استان خوزستان صورت نمی‌گیرد. به گزارش سفیر شوشتر،احمد امیری  اظهار کرد: ما متولی به نام اداره میراث فرهنگی استان داریم که فعالیت‌هایی را در حوزه میراث و گردشگری انجام می‌دهد. اما در زمانی مثل ایام نوروز که این همه گردشگر وارد استان خوزستان شد

دبیر کانون جهانگردی آبادان گفت: تبلیغات مناسب برای جذب گردشگر در استان خوزستان صورت نمی‌گیرد.

به گزارش سفیر شوشتر،احمد امیری  اظهار کرد: ما متولی به نام اداره میراث فرهنگی استان داریم که فعالیت‌هایی را در حوزه میراث و گردشگری انجام می‌دهد. اما در زمانی مثل ایام نوروز که این همه گردشگر وارد استان خوزستان شد ما هیچ ‌گونه فعالیت رسانه‌ای برای معرفی حوزه‌ها و نقاط گردشگری و مکان‌های قابل بازدیدمان نداشتیم.

او توضیح داد: با توجه به این که ما قطب آثار باستانی ایران هستیم متعجبم که چرا هم صدا و سیمای استان خوزستان و هم اداره میراث فرهنگی برنامه تبلیغاتی در سطح ملی برای معرفی جاذبه‌های استان خوزستان ارایه نمی‌دهند؟

دبیر کانون جهانگردی آبادان تصریح کرد: اگر می‌خواهیم حوزه گردشگری استان را فعال کنیم و اگر می‌خواهیم که حوزه میراث را خوب معرفی کنیم باید مثل همه دنیا تبلیغات کنیم، در حالی که الان تبلیغات ما برای جذب گردشگر خیلی ضعیف است.

امیری با بیان این که ما پتانسیل این را داریم که روی گردشگری بین‌المللی کار کنیم، ادامه داد: ما نه تنها باید در سطح کشور بلکه باید به صحنه بین‌المللی وارد شویم و میراث فرهنگی استان خوزستان باید عمده فعالیتش را روی جذب گردشگر برای استان بگذارد.

او ادامه داد: در حال حاضر خیلی از آثار باستانی بازسازی نمی‌شوند و اندک فعالیت‌هایی هم که صورت گرفته جالب نیستند.

دبیر کانون جهانگردی آبادان خاطرنشان کرد: با این که استان خوزستان وارد آب و هوای گرم می‌شود اما پتانسیل جذب گردشگر را به رغم شرایط آب و هوایی دارد و در خیلی از نقاط استان مثل شوش، شوشتر و دزفول می‌توان با معرفی درست، گردشگران را به سمت خودمان جلب کنیم. وقتی اطلاع‌رسانی صورت نگیرد و تبلیغات نشود واضح است که کسی به سمت این استان نمی‌آید.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر