کد خبر : 3299
تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1393 - 1:14
690 views

توزیع مرغ و گوشت به نرخ دولتی در شوشتر

توزیع مرغ و گوشت به نرخ دولتی در شوشتر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شو‌شتر از توزیع مرغ و گوشت به نرخ دولتی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سفیر شوشتر، رامین مسکین امروز  اظهار داشت: توزیع مرغ، گوشت و برنج با نرخ دولتی در شوش‌تر از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است.بیش از ۹۰ تن مرغ با نرخ دولتی در

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شو‌شتر از توزیع مرغ و گوشت به نرخ دولتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سفیر شوشتر، رامین مسکین امروز  اظهار داشت: توزیع مرغ، گوشت و برنج با نرخ دولتی در شوش‌تر از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است.بیش از ۹۰ تن مرغ با نرخ دولتی در شو‌شتر توزیع می‌شود.

‎رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شو‌شتر خاطرنشان کرد: توزیع ۲۰ تن گوشت قرمز و ۴۰ تن برنج نیز با نرخ دولتی در شوشتر آغاز شده است.در خصوص تامین نیاز مردم در خصوص کالاهای اساسی تاکنون هیچ مشکلی در شوشتر مشاهده نشده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر همچنین گفت: قیمت زولبیا و بامیه با نرخ ۷ هزار تومان در شوشتر مصوب و به شهروندان عرضه می‌شود.

مسکین افزود: نظارت بر قیمت زولبیا و بامیه در شوشتر به صورت منظم صورت می‌گیرد و حتی گزارشهای رسیده حاکی است که برخی فروشندگان زولبیا و بامیه، با نرخ پایین‌تر نیز به شهروندان عرضه می کنند.بازرسان به صورت مستمر بر قیمت اجناس در شوشتر نظارت دارند و نصب قیمت بر همه اجناس الزامی است.

‎ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شو‌شتر تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارش گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و غیره را با شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع داده تا پیگیری شود.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر