کد خبر : 8931
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1396 - 5:08
690 views

تجمع درب کشت و صنعت کارون یک مصدوم داشت / تیراندازی از بین تجمع کنندگان انجام شد

تجمع درب کشت و صنعت کارون یک مصدوم داشت / تیراندازی از بین تجمع کنندگان انجام شد

به گزارش سفیر شوشتر، صبح دیروز درب کشت و صنعت کارون شوشتر تجمعی اعتراضی از سوی برخی اهالی روستاهای مجاور این شرکت برای معضل بیکاری انجام شد که این تجمع از سوی برخی به آشوب کشیده شد.  مدیر روابط عمومی مجتمع کشت و صنعت کارون شوشتر اظهار داشت: این تجمع از صبح امروز درب کشت و

به گزارش سفیر شوشتر، صبح دیروز درب کشت و صنعت کارون شوشتر تجمعی اعتراضی از سوی برخی اهالی روستاهای مجاور این شرکت برای معضل بیکاری انجام شد که این تجمع از سوی برخی به آشوب کشیده شد.

 مدیر روابط عمومی مجتمع کشت و صنعت کارون شوشتر اظهار داشت: این تجمع از صبح امروز درب کشت و صنعت کارون برگزار شد و تا ساعت ۱۵ این تجمع بدون هیچ مشکلی برگزار و مسئله ای امنیتی بوجود نیامده بود.

روح الله رضازاده با اشاره به حضور فرماندار شوشتر در این شرکت در هنگام برگزاری تجمع افزود: در زمان برگزاری این تجمع درب شرکت فرماندار شوشتر و رئیس شورای تامین، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوشتر در شرکت حضور داشتند و تجمع را رصد می کردند.

وی تاکید کرد: در ساعت ۱۵ هنگام ورود خودروهای حامل کارگران شیفت عصر به شرکت برخی از تجمع کنندگان ابتدا مانع ورود این خودروها شده و سپس اقدام به شکستن شیشه های خودروها کردند که در این زمان نیروی انتظامی وارد عمل شد و مانع از وارد شدن خسارت به اموال شرکت شد.

وی خاطر نشان کرد: در این هنگام فردی از بین تجمع کنندگان اقدام به تیراندازی کرد که در این تیراندازی یک نفر از کارگران شرکت کشت و صنعت کارون زخمی شد.

مدیر روابط عمومی مجتمع کشت و صنعت کارون شوشتر افزود: این کارگر به نام «سهراب امیدی» از ناحیه کتف زخمی شده است و در حال مداواست.

وی هرگونه اخبار درج شده در رسانه ها را که با متن فوق تناقض داشته باشد را تکذیب کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر