کد خبر : 2438
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 8:24
809 views

باند سارقان حرفه ای منازل در شوشتر شناسایی و دستگیر شدند

باند سارقان حرفه ای منازل در شوشتر شناسایی و دستگیر شدند

 فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای منازل در این شهرستان خبرداد. به گزارش سفیر شوشتر، سرهنگ ˈ صادق تاجی پورˈ در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی کسب خبرهایی مبنی بر فعالیت گسترده باند سه نفره سارقان حرفه ای منازل شهروندان شوشتری اقدامات ویژه ای از سوی این فرماندهی به منظور شناسایی

 فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای منازل در این شهرستان خبرداد.

به گزارش سفیر شوشتر، سرهنگ ˈ صادق تاجی پورˈ در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی کسب خبرهایی مبنی بر فعالیت گسترده باند سه نفره سارقان حرفه ای منازل شهروندان شوشتری اقدامات ویژه ای از سوی این فرماندهی به منظور شناسایی مخفی گاه های این سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و گشت های انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با شناسایی محل اختفای سرکرده باند و دو هم دست سارقش ،ماموران پلیس آگاهی شهرستان در دو عملیات برق آسا ضمن ورود به مخفی گاه های آنان، هر سه نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شوشتر با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۵ فقره سرقت از منازل شهروندان بیان داشت:در بازرسی از مخفی گاه های سارقان مقادیر زیادی از انواع کالاهای خانگی و سرقتی، به همراه مقدار زیادی اسناد و مدارک مالکیتی و هویتی مربوط به مال باختگان کشف شد.

سرهنگ تاجی پور اظهار داشت: اعضای این باند سه نفره به دلیل سرقت های مختلف در چندین نقطه استان، از مدت ها پیش تحت تعقیب مراجع قانونی بودند ولی با جابجایی سریع و تغییر ناگهانی محل های اختفایشان در شهرستان ها موفق به فرار از دست قانون می شدند.

وی افزود: متهمان با تشکیل پرونده و مستندات قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

 

منبع: پایگاه خبری پلیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر