کد خبر : 1568
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 فروردین 1393 - 19:26
784 views

بازهم واژگونی نیسان در خوزستان قربانی گرفت/ ۱۴ کشته و زخمی در جاده امامزاده شاه احمد اندیمشک

بازهم واژگونی نیسان در خوزستان قربانی گرفت/ ۱۴ کشته و زخمی در جاده امامزاده شاه احمد اندیمشک

به گزارش سفیر شوشتر ، تراژدی تلخ واژگونی وانت باز هم جان تعدادی از شهروندان را گرفت و این بار بر اثر واژگونی وانت نیسان در جاده شاه احمد اندیمشک ۳ نفر کشته و ۱۱ نفر زخمی شدند. مهندس محمودی رئیس فوریت های پزشکی شهرستان اندیمشک در گفتگو با خبرنگار رهیاب در این خصوص اظهار داشت:

به گزارش سفیر شوشتر ، تراژدی تلخ واژگونی وانت باز هم جان تعدادی از شهروندان را گرفت و این بار بر اثر واژگونی وانت نیسان در جاده شاه احمد اندیمشک ۳ نفر کشته و ۱۱ نفر زخمی شدند.

مهندس محمودی رئیس فوریت های پزشکی شهرستان اندیمشک در گفتگو با خبرنگار رهیاب در این خصوص اظهار داشت: در پی تماس تلفنی عصر امروز با مرکز اوژانس و اطلاع از واژگونی نیسان گروه های امدادی سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود : پس از یررسی و انتقال مصدومین و حادثه دیدگان به مراکز درمانی مشخص شد که ۳ نفر فوت شده و ۱۱ نفر دیگر برای درمان به بیمارستان امام علی اندیمشک انتقال پیدا کردند.

جاده دسترسی امامزاده شاه احمد به طول ۱۳ کیلومتر  از جاده اصلی (پاعلم) وبه صورت آسفالته احداث شده است لکن چون جاده به شدت کوهستانی است و خودروها با جمعیت بیش از حد مجاز اقدام به  بالا رفتن  از این مسیرکوهستانی می کنند ممکن است دچار نقص فنی  شوند لذا مسافران در پایین کوه وسایل نقلیه خود را متوقف کرده و با خودروهای نیسان سایپا که در محل برای انتقال مسافران حضور دارند بالا می روند.

گفتنی است، بقعه متبرکه امامزاده شاه احمد واقع در قلل کبیرکوه ایلام مرز بین سه استان لرستان، ایلام و خوزستان در عمق ۱۳ کیلومتری غرب جاده خرم‌آباد به پل‌دختر  و اندیمشک در روستای پاعلم  واقع شده است، در منطقه پاعلم جنوب لرستان (بین پلدختر و اندیمشک ) و تقریبا در انتهای جنوبی آزاد راه خرم زال قرار دارد.

این خبر در حال تکمیل شدن است..

منبع:رهیاب نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر