کد خبر : 3230
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 تیر 1393 - 3:57
956 views

بازدید رئیس اداره استعدادهای درخشان از مدارس شوشتر

بازدید رئیس اداره استعدادهای درخشان از مدارس شوشتر

به گزارش سفیر شوشتر، آقای شهبازی رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در معیت آقای شهرانی مدیرشهرستان شوشتر و خانم حسینی معاونت آموزش متوسطه این مدیریت ضمن حضور در دبیرستان طلایه داران با مدیران مدارس استعدادهای درخشان به بحث و رایزنی پرداختند. آقای شهبازی :مدارس استعدادهای درخشان باید خود را با

به گزارش سفیر شوشتر، آقای شهبازی رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در معیت آقای شهرانی مدیرشهرستان شوشتر و خانم حسینی معاونت آموزش متوسطه این مدیریت ضمن حضور در دبیرستان طلایه داران با مدیران مدارس استعدادهای درخشان به بحث و رایزنی پرداختند.

آقای شهبازی :مدارس استعدادهای درخشان باید خود را با مدارس شهرهای دیگر مقایسه کنند تا موجب پیشرفت آنها شود

آقای شهرانی: ما در مدیریت آموزش و پرورش شوشتر با تمام امکانات برای رفع مشکلات این مدارس تلاش خواهیم کرد.

در این بازدید که با حضور مدیران مدارس تیز هوشان انجام شد مدیران مدارس به ارائه خلاصه عملکرد سال گذشته مدارس خود پرداخته  و آمار و اطلاعات ،نمرات دانش آموزان ،رتبه مدارس در سطح استان ،اقدامات انجام شده جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزش ، دلایل ضعف عملکرد در بعضی حیطه ها و درخواست هایخود جهت توسعه سطح آموزش در مدارس را با آقایان شهبازی و شهرانی و همچنین خانم  حسینی مطرح کردند .

در این جلسه خانم حسینی نیز با ارائه یک نمونه ازاقدامات انجام شده در دبیرستان دخترانه فرزانگان جهت ارتقا رتبه دبیرستان به رتبه اول در سطح استان خواستار به کارگیری این شیوه در همه مدارس شدند. 

منبع:روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان شوشتر

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شهروند سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۲:۲۵

در عکس فقط مدرسه طلایه داران هستند و از مدیر و کادر قیصر امین پور فقط یکی از معاونش هست که فکر می کنم آن هم به خاطر مسئولیت در فاز است. از آقای شهرانی و خانم حسینی رتبه های مدارس شوشتر را سؤال کنید.طلایه داران رتبه سی و هفت استان را دارد.

علی پنجشنبه , ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۱۵

هردم ازین باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری میرسد بابا چه اشی چه کشکی خانم حسینی شما چه گلی به سر دبیرستان تیزهوشان شوشتر زدی که میگویی باید به رتبه اول برسی دراستان وقتی اولین دوره دانش اموزان فارغ التحصیل تیزهوشان شما درهیچ دانشگاهی رتبه درخور شان نیاوردند وهمه دردانشگاه ازاد ثبت نام کردند فقط حق الزحمه دبرستان تیزهوشان راخوب برداشت میکردی حالا هم الحمدالله معاون اداره ومتوسطه شده ای چقدر متوسطه شوشتر بدبخت است

دانش آموز طلایه داران جمعه , ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۰۱

واقعا برای خودم متاسفم که باید در دبیرستانی درس بخونم آقای حافظی زاده مدیریت میکنه .
ایشون هیچ بویی از مدیریت نبرده و داره دبیرستان رو به فنا میده .
یک سری قوانین مضحک ، دبیران بی لیاقت ، درگیری های لفظی ، آشفتگی وضعیت دبیرستان ، قومیت گرایی و استفاده از لحجه محلی در گفتگو های ظاهرا رسمی دبیرستان ، آزمون های بسیار بی کیفیت مرآت که طبق گفته دبیران از استاندارد خاصی بهرمند نیستند ، کلاسی که با وجود گذشت یک ماه از سال تحصیلی هنوز میز و نیمکت ندارد و دانش آموزان مجبورند بر روی صندلی های دسته دار بی کیفیت درس بخوانند که اغلب باعث کمردرد می شود .
اجبار دانش آموزان به نماز جماعت در حالی که قانونا هیچ اجباری نباید صورت گیرد . اجبار به استفاده از لباس فرم بی کیفت .
اینها تنها قسمت کمی از بی لیاقتی های مدیر دبیرستان طلایه داران هست .

انتخاب سردبیر