کد خبر : 627
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1392 - 18:04
664 views

اولین عمل جراحی قلب باز در دزفول با موفقیت انجام شد/+عکس

اولین عمل جراحی قلب باز در دزفول با موفقیت انجام شد/+عکس

به گزارش روناش ، دکتر عبدالرحیم صائمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار داشت : در مجهزترین مرکز جراحی قلب اولین عمل جراحی قلب باز با موفقیت انجام شد . پروفسور ناصر ملکی جراح قلب گفت : بیمار ۴۶ ساله که با تشخیص بیماری عروق کرونر ، توسط دکتر اعظم صادقی آنژیو گرافی کرونر شده

به گزارش روناش ، دکتر عبدالرحیم صائمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار داشت : در مجهزترین مرکز جراحی قلب اولین عمل جراحی قلب باز با موفقیت انجام شد .

پروفسور ناصر ملکی جراح قلب گفت : بیمار ۴۶ ساله که با تشخیص بیماری عروق کرونر ، توسط دکتر اعظم صادقی آنژیو گرافی کرونر شده بود ، جهت عمل جراحی مشاوره گردید ، و بیمار در روز دهم اسفند ماه ۱۳۹۲ تحت عمل جراحی بصورت قلب در حال زنش (بیتینگ) قرار گرفته ، و در روز ۱۱ اسفند از تخت پایین آورده شده ، و شرایط بعد از عمل بسیار عالی داشته است .

دکتر علیرضا خسروپناه معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول هم در این رابطه بیان داشت : ۴ میلیارد و سیصد میلیون تومان برای مرکز جراحی قلب هزینه شده ، و در آن از پیشرفته ترین تجهیزات به روز دنیا استفاده شده است . همچنین این مرکز پیشرفته ترین و مجهزترین مرکز جراحی قلب در خوزستان است .

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر