احسانی رفت، آصفی آمد/دومینوی تغییرات مدیریتی به دزفول رسید!

مراسم تودیع و معارفه فرماندار دزفول با حضور مهندس خبیر معاون اجتماعی استانداری خوزستان و جمعی از مسئولین شهری در سالن اجتماعات شیخ مرتضی انصاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه فرماندار دزفول با حضور مهندس خبیر معاون اجتماعی استانداری خوزستان و جمعی از مسئولین شهری در سالن اجتماعات شیخ مرتضی انصاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.

**حجت الاسلام و المسلمین بیگدلی ضمن تقدیر از خدمات مهندس احسانی نیا اظهار داشت: ایشان مدیری لایق ، مردمدار ، خدمتگذار و پرتلاش بوده و است ، هرجا که باشد باعث حرکت و برکات است.

**در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ابوالهلال گفت : مسئولیت ها و پست ها اعتباری هستند ، یک روز می آید و روز دیگر می رود.این رضایت خدا و مردم است که باقی می ماند.
دادستان دزفول افزود: احسانی نیا مدیری تلاشگر و همیشه در صحنه خدمتگذاری است.تلاش بی قفه وی در ساخت و تکمیل مسکن مهر قابل ستایش است.اگر ایشان نبود مسکن مهر دزفول روی زمین می ماند.
ابوالهلال گفت: کار کردن در دزفول بسیار دشوار است.
**در ادامه مهندس احسانی نیا گفت : لطف خدا بود که در ایام فاطمیه شروع به کار کردم و پایان کارم نیز در ایام فاطمیه است.
هر جایی که خدمت کرده ام  چیزی نبوده جز برای خدمت و کار کردن ، ۳ سال تنها بودم ، با مردم بودم و تا جایی که توانستم در حق کسی کم نگذاشتم به جز همسر و خانواده ام.
وی افزود : همیشه در محضر علما و مساجد حضور داشتم ،حرف مردم را گوش کردم. خیلی تلاش کردم حق مردم را تمام و کمال ادا کنم ولی نتواستم.
** در ادامه مهندس خبیر گفت : من به شهر دزفول بسیار علاقمند هستم.دزفول ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد از حیث منابع انسانی و طبیعی و اقلیم طبیعی، دزفول می تواند با تکیه بر داشته های خود اقتصاد مقاومتی مد نظر “مقام معظم رهبری” است به خوبی پیاده کند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار افزود : مهندس احسانی نیا نیروی تلاشگر و پر توانی است که در حوادث اخیر دزفول بسیار مثبت و با اقتدار عمل کرد.
وی افزود : فرماندر جدید دزفول تجارب بسیاری دارد ، خصوصا در مباحث کشاورزی و گردشگری که شاخصه مهم دزفول است تسلط کامل داردو می تواند در جذب سرمایه گذار کمک شایانی به شهرستان انجام دهد.

** ” حبیب الله آصفی”  در صحبتهای کوتاه خودضمن تقدیر از مهندس احسانی نیا اذعان داشت: می دانم دزفول در کجا قرار دارد، در انقلاب و دوران دفاع مقدس چه فداکاریهایی انجام داده است، من آمده ام ادینم را به مردم شریف دزفول ادا کنم.
** نماینده دزفول نیز ضمن تشکر از احسانی نیا از استاندار خوزستان بابت حسن انتخاب فرماندار جدید دزفول تشکر کرد و افزود: با توجه به رزومه مهندس آصفی همان گزینه مد نظر مردم دزفول است.
پاپی زاده گفت: در دیدارهای که در مساجد داشته ام مردم از من درخواست می کردند تا فرمانداری که شایستگی دزفول را دارد داشته باشند تا بتواند سروسامانی به فرمانداری ویژه دزفول بدهد.
وی گفت: همه باید به فرماندار جدید کمک کنیم تا کارهای خوبی انجام دهد ، اگر جابجایی صورت گرفت کسی اعتراض نکند ، چراکه در حوزه اختیارات فرماندار است.
روز گذشته حبیب الله آصفی عنوان سرپرست فرمانداری دزفول منصوب گذشت.

منبع خبر دزفول

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=1196

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: