کد خبر : 6393
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 16:53
708 views

۲۷۲۱ فقره سند مالکیت در شوشتر صادر شد

۲۷۲۱ فقره سند مالکیت در شوشتر صادر شد

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شوشتر گفت: در سال ۹۳ اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شوشتر توانسته ۲ هزارو ۷۲۱ فقره سند مالکیت صادر کند.   به گزارش سفیر شوشتر، بشیر نعیم‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: در سال ۹۳ اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شوشتر توانسته ۲

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شوشتر گفت: در سال ۹۳ اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شوشتر توانسته ۲ هزارو ۷۲۱ فقره سند مالکیت صادر کند.نعیم زاده

 

به گزارش سفیر شوشتر، بشیر نعیم‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: در سال ۹۳ اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شوشتر توانسته ۲ هزارو ۷۲۱ فقره سند مالکیت در روستا‌ها و طرح مهر ماندگار و صدور اسناد مالکیت اوقاف صادر کند.

وی افزود: در سال ۹۳ تعداد اسناد مالکیت روستایی یک هزار و ۱۲۳ فقره سند مالکیت تک برگ صادر شده است.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک با اشاره به صدور سند مهر ماندگار و اسناد مالکیت اوقاف، بیان کرد: صدور سند طرح مهر ماندگار در سال گذشته یک هزار و ۴۶۵ فقره سند مالکیت تک برگ بوده و تعداد ۱۳۳ فقره اسناد مالکیت اوقاف صادر شده است.

وی تصریح کرد: اداره ثبت و اسناد شوشتر در راستای خدمات ثبتی به قشر ضعیف روستاییان شهرستان شوشتر گام‌های موثری برداشته است.

نعیم‌زاده با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر عملکرد خوبی در استان خوزستان داشته است، گفت: اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شوشتر در راستای خدمات ثبتی رتبه نخست در بین ادارات ثبت اسناد و املاک استان را کسب کرده و در مجموع عملکرد سالیانه رتبه سوم استان را کسب کرد.

وی عنوان کرد: این واحد ثبتی دارای ۲۳ کارمند رسمی و پیمانی و قرار دادی است و دارای ۱۷ دفترخانه اسناد رسمی و ۵ دفترخانه ازدواج است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر