کد خبر : 5235
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1393 - 7:04
806 views

کلنگ زنی پروژه آبخیزداری (عملیات بیومکانیک و بیولوژیک) کیارس و پل پرزین گتوند

کلنگ زنی پروژه آبخیزداری (عملیات بیومکانیک و بیولوژیک) کیارس و پل پرزین گتوند

نماینده شوشتر و گتوند گفت:کلنگ پروژه آبخیزداری ، بیومکانیک و بیولوژیک با اعتبار ۴ میلیارد تومان دربخش کیارس و پل پرزین گتوند به زمین زده شد. به گزارش سفیر شوشتر ،با حضور معاون زمین و حفاظت جنگلبانی و منابع طبیعی کشور آقای مهندس منصور و همچنین مدیرکل جنگلبانی و منابع طبیعی استان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی

نماینده شوشتر و گتوند گفت:کلنگ پروژه آبخیزداری ، بیومکانیک و بیولوژیک با اعتبار ۴ میلیارد تومان دربخش کیارس و پل پرزین گتوند به زمین زده شد.

به گزارش سفیر شوشتر ،با حضور معاون زمین و حفاظت جنگلبانی و منابع طبیعی کشور آقای مهندس منصور و همچنین مدیرکل جنگلبانی و منابع طبیعی استان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ پروژه آبخیزداری (عملیات بیومکانیک و بیولوژیک) کیارس و پل پرزین به زمین زده شد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : پس از این کنگ زنی بازدیدهایی از مناطق مختلف صورت گرفت که نهایتا جلسه ی مشترکی با حضور مسئولین مختلف صورت گرفت که در این جلسه مقرر شد که کمک اعتبارات پروژه های ملی شهرستان های شوشتر و گتوند از جمله پروژه های کیارس و پل پرزین ،کرایی و راهدار ، شهید مدرس قرار شد این اعتبارات در سال ۱۳۹۴ افزایش پیدا کنند.

سادات ابراهیمی به مصوبات این جلسه اشاره کرد و تصریح کرد : در خصوص حفاظت از جنگلهای شهر سرداران ، بخش عقیلی ، چمترخان و عرب حسن مقرر شد یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و جنگلبانی استان امکانات خود را این حوزه ها افزایش دهد و نسبت به افرادی که به قطع کردن جنگل میپردازند برخورد قاطع کند ، همچنین درباره مناطقی که خاک آنها زمینه ی مستعدی برای رسوب دارند قرار شد عملیات آبخیزداری در این مناطق تشدید شود.

وی افزود : در این جلسه  پیشنهاد شد که مطالعات طرح آبخیزداری بعضی از طرحها مجدد انجام شود که از جمله آن مناطق میتوان به آبگرمک سفلی ، آبگاه ،کوه زر و ماهور و سایر مناطقی که پنانسیل احداث آبخیزداری را دارند مجدد انجام شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس در مورد مشکلات کشاورزان با منابع طبیعی و همچنین جهاد کشاورزی گفت : همچنین در این جلسه مقرر شد در خصوص اراضی کشاورزان دشت بزرگ و اسکان عشایر منطقه شعیبییه و  مشکلات روستای کاظم و روستاهای شعیبییه که سالها روستاییان با اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی مشکل داشتند در اسرا وقت حل شود و تصمیم گیری لازم انجام شود.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد : طرح هایی که از طرف دولت و منابع ملی تامین اعتبار میشود نیاز به مشارکت مردم در جهت حفظ و بهره برداری بهینه از این سرمایه های ملی که در منطقه هزینه میشود را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر