کارگروه پیگیری مشکلات اهالی رسانه در خوزستان تشکیل می شود

صادق خلیلیان در همایش روز خبرنگار در سالن اجتماعات سازمان آب و برق اهواز با بیان اینکه هیچ جامعه ای موفق نخواهد شد مگر اینکه خبرنگارانی  بیدار ، آگاه و شجاع داشته باشد اظهار داشت: وقتی از ارکان جامعه صحبت می‌ شود منظور تنها قوای مقننه، مجریه و قوه قضاییه نیست چرا که یک رکن اساسی دیگر در جامعه وجود دارد و آن هم جامعه خبری و اهالی رسانه است.

وی ادامه داد :  روشنگری نیز ابعاد مختلفی دارد ، گاهی اوقات مشکلات جامعه به مسئولان منعکس نمی‌شود اما رسانه‌ها این موضوع را با انتشار و انعکاس خبر به گوش مسئولان می رسانند تا مشکل برطرف شود.

خلیلیان از جامعه خبری استان خوزستان به عنوان یک جامعه آگاه و دارای عزت نفس نام برد و گفت:  مشکلات اهالی رسانه خوزستان به ما منتقل شده و به تمام موارد رسیدگی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : خاصیت جامعه پویا این است که رسانه ها شجاعانه مقابل مسئولان حرف خود را بزنند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اقداماتی نیز در جامعه انجام می شود که این رسالت مطبوعات و اهالی رسانه است که آن را در اختیار افکار عمومی قرار دهند .

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز در این همایش گفت: خبرنگاران افرادی  هستند که تمام تراوش ذهن خود را در قلم خود دارند تا به زیبایی خوزستان را معرفی کنند.

سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا مرادحاجتی با بیان اینکه درحوزه رسانه خبرنگاران توانمندی داریم که می توانند با قلم خود و اراده خود دنیا را تکان دهند خاطر نشان کرد: باید از تلاش اصحاب رسانه در پیگیری مسایل و مشکلات استان خوزستان قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه باید از نقد خبرنگاران تقدیر کرد افزود:مشکلاتی در استان خوزستان وجود دارد که با قلم خبرنگاران باید این مشکلات را در سطح ملی منعکس کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=10352

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: