کد خبر : 11037
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 آگوست 2023 - 5:53
68 views

چهارخطه شدن جاده شوشتر- دزفول نیازمند ۱۲ هزار میلیارد ریال است

چهارخطه شدن جاده شوشتر- دزفول نیازمند ۱۲ هزار میلیارد ریال است
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با تشریح آخرین وضعیت جاده شوشتر - دزفول به عنوان یکی از کریدورهای ملی مهم در خوزستان گفت: برای تکمیل و چهار خطه شدن کل جاده شوشتر به دزفول حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است؛

به گزارش سفیرشوشتر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، رحمان بهرامی روز چهارشنبه افزود: جاده شوشتر- دزفول یکی از کریدورهای ملی بوده و از محل اعتبارات ملی مناقصات آن در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: برای چهار خطه شدن این محور مناقصاتی در حال برگزاری است اما گلوگاه‌هایی در این طرح وجود دارد که در صورت حل مشکلات این گلوگاه‌ها، شاهد چهارخطه شدن کل جاده خواهیم بود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از سمت ملاثانی تا شوشتر چهار کیلومتر از این محور باقی مانده است که باید چهار خطه شود؛ چهار کیلومتر دیگر از این مسیر نیز با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در حال چهارخطه شدن است.
وی افزود: پل گرگر یکی از گلوگاه‌های این محور است که مطالعات آن در حال تکمیل است و به زودی به مناقصه خواهد رفت؛ پس از تکمیل این پل کل جاده از ملاثانی تا شوشتر چهارخطه خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه تعریض ۳۰ کیلومتر از جاده شوشتر به دزفول از طریق پیمانکار در حال انجام است، اظهارکرد: البته مشکلات و معارضانی در این مسیر وجود دارد که در حال رفع این معارضان هستیم؛ از این ۳۰ کیلومتر حدود ۱۲ کیلومتر رفع معارض شده و پیمانکار در حال انجام کار است و بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: این جاده یکی از جاده‌های شریانی و مهم استان و البته یک محور حادثه خیز است و با اعتبارات قطره چکانی نمی‌توان آن را تکمیل کرد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: باید اعتبار ویژه‌ای برای تکمیل این محور تامین شود تا شاهد چهارخطه شدن مسیر و ارتقای سطح ایمنی این محور باشیم.

جاده شوشتر دزفول از جاده های پرتردد استان خوزستان است که طرح تعریض این جاده با کندی پیش میرود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر