کد خبر : 7579
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مهر 1394 - 13:04
651 views

پیش بینی وضع هوا در تاسوعا و عاشورا / آغاز بارش ها از روز دوشنبه

پیش بینی وضع هوا در تاسوعا و عاشورا / آغاز بارش ها از روز دوشنبه

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: ظهر جمعه و شنبه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی جوی پایدار در استان حاکم است. پس از روز دوشنبه انتظار موجی ناپایدار و بارش های نسبتا خوبی را در اکثر مناطق استان داریم. کوروش بهادری مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار داشت: طبق بررسی نقشه های هواشناسی به دلیل عبور امواج ضعیف

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: ظهر جمعه و شنبه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی جوی پایدار در استان حاکم است. پس از روز دوشنبه انتظار موجی ناپایدار و بارش های نسبتا خوبی را در اکثر مناطق استان داریم.

کوروش بهادری مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار داشت: طبق بررسی نقشه های هواشناسی به دلیل عبور امواج ضعیف ناپایدار از روی استان، روز پنج شنبه انتظار بارش های رگباری و پراکنده را در برخی نقاط  استان همراه با ورزش باد و برخاستن گرد و غبار محلی را خواهیم داشت.

وی افزود:  پنج شنبه و صبح جمعه با ورود موجی ناپایدار بارش هایی پراکنده در شمال استان خواهیم داشت. ظهر جمعه و شنبه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی جوی پایدار در استان حاکم است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: صبح جمعه روز تاسوعا، شمال و شرق استان شاهد افزایش ابر و بارش های پراکنده خواهد بود و از ظهر تاسوعا و روز عاشورا نقشه ها پدیده ای را نشان نمی دهند و جوی پایدار را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: پس از روز دوشنبه انتظار موجی ناپایدار و بارش های نسبتا خوبی را در اکثر مناطق استان داریم.

بهادری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اهواز و ایذه با ۳۷ درجه و ۱۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین مناطق استان بوده اند.

وی در پایان افزود: پیش بینی می شود دمای هوای امروز اهواز بین ۳۸ و ۱۹ درجه نوسان داشته باشد.

خوزنیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر