کد خبر : 412
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 19:02
635 views

پس از سالها با شنیدن خبر شناسایی پیکر بهروز آرام شدم

پس از سالها با شنیدن خبر شناسایی پیکر بهروز آرام شدم

            امروز طی مراسمی با حضور خانواده شهید صبوری هویت و محل خاکسپاری شهید بهروز صبوری در معراج الشهدا اعلام شد. سفیر شوشتربه گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، علی دهکردی هنرپیشه سینما و تلویزیون در دومین کنگره شهدای نیروی هوایی، گفت: خدا را شاکرم که افتخار پیدا کردم که در خدمت

 

 

 

 

 

 

امروز طی مراسمی با حضور خانواده شهید صبوری هویت و محل خاکسپاری شهید بهروز صبوری در معراج الشهدا اعلام شد.

سفیر شوشتربه گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، علی دهکردی هنرپیشه سینما و تلویزیون در دومین کنگره شهدای نیروی هوایی، گفت: خدا را شاکرم که افتخار پیدا کردم که در خدمت شما خانواده های شهید نیروی هوایی باشم.

دهکردی ادامه داد: به نظر من وقتی خلبانی شهید می شود انگار یک لشکر شهید شده است.

وی با اشاره به حضور خود در نقش شهید عباس دوران گفت برای اجرای این نقش ۶ یا ۷ ماه در اکثر پایگاه های هوایی حضور داشتم و در صحبت با همرزمان شهید دوران پیوند عاطفی میان من و آن ها ایجاد شد.

بازیگر نقش شهید عباس دوران ادامه داد: زمانی که در میان همرزمان شهید دوران بودم و آن ها خاطراتی را از او بیان می کردند شاهد این بودم که چشمها پر از اشک می شد و این نشان دهنده این است که شهید دوران خاطرات پر از لطافت و شیرینی را از خود به جای گذاشته است.

وی ادامه داد: شهید دوران عرق زیادی به وطن و خاک ایران داشته به طوری که حاضر نشده اسارت را بپذیرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دهکردی در پایان گفت: اگر چه تعدادی فیلم برای کارکنان نیروی هوایی ساخته شده اما آنچه که امروز شاهدید کمتر از استحقاق و لیاقت ارتش است، از این رو باید آثار هنری بسیاری درباره ایثارگری های نیروی هوایی ساخته شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر