کد خبر : 6128
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردین 1394 - 15:35
652 views

۶۱ هزار مسافر نوروزی از آثار تاریخی شوشتر بازدید کردند

۶۱ هزار مسافر نوروزی از آثار تاریخی شوشتر بازدید کردند

معاون فرماندار شوشتر گفت: ۶۱ هزار مسافر نوروزی از مناطق دیدنی، گردشگری و تاریخی شوشتر بازدید کردند. به گزارش سفیر شوشتر، آرش قنبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: ۲۵ هزار و ۳۱۰ نفر از سازه‌های آبی، ۲۱ هزار و ۲۶۰ نفر قلعه سلاسل و ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر از کاروانسرای

معاون فرماندار شوشتر گفت: ۶۱ هزار مسافر نوروزی از مناطق دیدنی، گردشگری و تاریخی شوشتر بازدید کردند.

قنبری

به گزارش سفیر شوشتر، آرش قنبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: ۲۵ هزار و ۳۱۰ نفر از سازه‌های آبی، ۲۱ هزار و ۲۶۰ نفر قلعه سلاسل و ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر از کاروانسرای افضل شوشتر بازدید کردند.

وی افزود: ۲۰ آموزشگاه شهرستان شوشتر برای مسافران نوروزی در نظر گرفته ده است و تاکنون بیش از ۴ هزار نفر در مراکز اقامتی و مدارس شوشتر اسکان کردند.

معاون فرماندار شوشتر بیان کرد: برای نظارت بهتر و بیشتر از مراکز اقامتی، رستواران‌ها و کمپ‌ها روزانه از این اماکن توسط چند تیم بازرسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر ساله شاهد افزایش حضور مسافران و گردشگران به شوشتر هستیم، گفت: سازه‌های آبی و تاریخی، شهرستان شوشتر را به یک قطب گردشگری در کشور تبدیل کرده است.

قنبری به باز شدن آب در مسیر آبشار‌ها اشاره کرد و گفت: براثر بارندگی دهانه‌های ورودی به سمت آبشار‌ها و بند میزان مسدود شده بود که با لایروبی دهانه‌های سازه‌های آبی به صورت کامل باز شد.

وی با اشاره به وجود اماکن تاریخی و مناطق طبیعی تصریح کرد: فضای طبیعی و اماکن تاریخی و گردشگری در شوشتر در روز‌های آخر هفته سبب ترافیک سنگین دراین محور شوشتر شده بود.

معاون فرماندار شوشتر خاطر نشان کرد: با توجه به آغاز هفته دوم مسافرت‌های نوروزی شهرستان شوشتر آماده ارائه خدمات به مسافرین نوروزی را دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر