کد خبر : 4665
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آبان 1393 - 14:26
636 views

وزیر پیشنهادی علوم نسبت به مسایل دانشگاه و دانشجویان اشراف دارد

وزیر پیشنهادی علوم نسبت به مسایل دانشگاه و دانشجویان اشراف دارد

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی علوم می تواند سکاندار مناسبی برای این وزارتخانه باشد گفت: آقای نیلی مسوولیت های های اجرایی مختلفی بر عهده داشته و بخوبی به مسایل دانشگاه اشراف دارد. به گزارش سفیر شوشتر، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در گفت و گو با

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی علوم می تواند سکاندار مناسبی برای این وزارتخانه باشد گفت: آقای نیلی مسوولیت های های اجرایی مختلفی بر عهده داشته و بخوبی به مسایل دانشگاه اشراف دارد.

به گزارش سفیر شوشتر، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: خصوصیت بارز آقای نیلی، عدم تعلق و وابستگی به جناح خاص سیاسی است و ایشان فردی مکتبی، دینی و دارای سوابق خوب و مشخص است.

وی ادامه داد: با توجه به سوابق نیلی، می توان دریافت که وی، فردی است که در راستای کارهای علمی و پژوهشی موفق بوده و بیشتر وقتش را صرف کارهای علمی کرده و لذا با توجه به اینکه بخش اعظم امور وزارت علوم، مسائل آموزشی است، وزیر پیشنهادی می تواند سکاندار مناسبی برای آن باشد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس تصریح کرد: آقای نیلی مسوولیت های های اجرایی مختلفی بر عهده داشته و بخوبی به مسایل دانشگاه اشراف دارد؛ به خصوص اینکه مطالبات دانشجویان از دانشگاه و بدنه دانشجویی را بخوبی می شناسد.

سادات ابراهیمی گفت: امیدواریم مجلس با در نظر گرفتن خصوصیات مثبت آقای نیلی، روز رای اعتماد نظر مثبتی نسبت به ایشان داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر