کد خبر : 7695
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 - 13:59
640 views

هفته ای پرباران برای خوزستان

هفته ای پرباران برای خوزستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سفیر شوشتر  ، علیرضا غلامپور ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: روزهای شنبه و یکشنبه به تناوب در سطح خوزستان بارش پراکنده وجود دارد و از روز سه شنبه و چهارشنبه، موج جدید بارندگی وارد این استان می شود. وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته میزان بارش باران در بستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سفیر شوشتر  ، علیرضا غلامپور ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: روزهای شنبه و یکشنبه به تناوب در سطح خوزستان بارش پراکنده وجود دارد و از روز سه شنبه و چهارشنبه، موج جدید بارندگی وارد این استان می شود.
وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته میزان بارش باران در بستان ۲۸٫۵، شوش ۲۵٫۶، دزفول ۲۰٫۲، مسجدسلیمان ۱۵٫۸، ایذه ۱۳٫۹، گتوند ۹، شوشتر ۸٫۵، اهواز ۷٫۸، حسینیه ۶٫۲، لالی ۵٫۸، رامهرمز ۵٫۷، آبادان ۵٫۶، دهدز ۴٫۵، ماهشهر ۳٫۲، امیدیه ۲٫۷، شادگان یک، و بهبهان ۰٫۸ میلی متر گزارش شده است.
غلامپور ادامه داد:با توجه به نقشه های هواشناسی، عبور امواج ناپایدار ضعیف و همراهی آن با سامانه کم فشار در سطح زمین، موجب وقوع پدیده رگبار، رعد و برق و احتمالا تگرگ به ویژه در نواحی مرتفع شمال و شرق خوزستان می شود.
معاون اداره کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: همچنین با توجه به وجود شاخص های ناپایداری، انتظار وزش باد قابل ملاحظه در این استان پیش بینی می شود.
از ششم تا نهم آبان، بیشتر نقاط خوزستان شاهد بارش باران بودند که بیشترین میزان بارش در ایذه با ۱۰۰٫۹ میلی متر گزارش شد.
وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آغاجری با ۳۱ و دهدز با ۱۱ درجه سانتی گراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان گزارش شده است.
غلامپور پیش بینی کرد که دمای روز شنبه اهواز حداکثر به ۲۵ و فردا یکشنبه حداقل به ۱۷ درجه سانتی گراد برسد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر