کد خبر : 3047
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1393 - 9:19
700 views

نمایش “کمند” به کارگردانی حمید بهداروندی در تالارفرهنگ شوشتر در حال تمرین است

نمایش “کمند” به کارگردانی حمید بهداروندی در تالارفرهنگ شوشتر در حال تمرین است

به گزارش سفیر شوشتر،علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شوشتردراین خصوص گفت: این نمایش را مسعود سمیعی نوشته و کاری از گروه تئاتر “شمایل” به سرپرستی حمید بهداروندی ازکارگردانان باتجربه استان است.  بهرامی درباره خلاصه نمایش گفت:در خلاصه داستان “کمند” آمده است یاور که مردی شکارچی و تفنگ به دست است با معیارهای جامعه عشیره‌ای

به گزارش سفیر شوشتر،علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شوشتردراین خصوص گفت: این نمایش را مسعود سمیعی نوشته و کاری از گروه تئاتر “شمایل” به سرپرستی حمید بهداروندی ازکارگردانان باتجربه استان است.

 بهرامی درباره خلاصه نمایش گفت:در خلاصه داستان “کمند” آمده است یاور که مردی شکارچی و تفنگ به دست است با معیارهای جامعه عشیره‌ای تعارض دارد و به کوه و کمر زده است. خان قصد دارد که او را به زور به جامعه برگرداند. از طرفی کمند، نامزد او، می‌گوید که تحمل زندگی در کوه و کمر را ندارد. بنابراین یاور تصمیم می‌گیرد تا… .

وی بازیگران وعوامل نمایش رابه این شرح معرفی کرد:

حمید بهداروندی، شهرام زیلایی و کبری قنبری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مهدی امیریان‌پور (تدارکات)، محمد امیریان‌پور (طراح بروشور و برنامه‌ریز)، امین بهداروند (نورپرداز)، احمد منجزی و مجتبی شکیبا (موسیقی)، فاطمه بلوردی (منشی صحنه) و احمد نجوائی وعلی بهرامی (مشاور) اشاره کرد.

 بهرامی افزود: “کمند” برای حضور در جشنواره تئاتر استانی که مرداد ماه برگزار می‌شود آماده می‌شود. همچنین درخواست اجرای عمومی آن در تهران به مرکزهنرهای نمایشی کشور ارسال شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر