نقش رسانه های خبری در انعکاس اخبار صحیح

رسانه در دنیای امروز رسالت خاص و مهمی را بر عهده دارد و در پیشرفت و توسعه هر شهر و حتی کشور جایگاه خاصی دارد، رسانه است که اطلاعات را به مردم می‌دهند و آنها را به نسبت به مسائل، حوادث و اتفاقات آگاه می‌کنند.

این رسانه‌ها هستند فرا زمان و فرا مکان در اندک زمان کوتاه یک خبر را از گوشه‌ای از شهر یا و یا آن سوی مرزها می‌گیرند و در کمتر از چند دقیقه آن را سراسر دنیا مخابره می‌کنند و این پیام رسانی رسانه‌هاست که دنیا را از بعد اطلاعات به یک دهکده کوچک تبدیل کرده‌اند.

شاید اگر این رسانه‌ها نبودند خیلی از این انقلاب‌ها یا شروع نمی‌شدند و یا در نطفه خفه می‌شدند اگر رسانه‌ها نبودند هیچ گاه پیام و خبر انقلاب اسلامی ایران و بیداری اسلامی تونس به سایر کشورها ماندد لیبی و مصر و … نمی‌رسید.

رسانه‌ها هستند که در وظیفه رساندن صدای عدالت خواهی و فریاد مردم تحت استحضار بیگانگان و ابرقدرت‌ها را بر عهده دارند، رسانه‌ها بدون وابستگی به هیچ گونه گروهی و یا دسته خاص باید عمل کنند و حقایق و واقعیت‌ها منعکس کنند.

رسانه‌ها به همان صورت که در تحقق اهداف اجتماعی، انسانی و اجتماعی یک کشور خیلی مؤثر است و در صورت عدم بیان درست اتفاقات و مشکلات در عدم دسترسی به اهداف اجتماعی و …. مقصر می‌باشند و با کمترین چشم داشت مادی همانند یک چراغ هستند که راه را برای مردم روشن می‌کنند و هدایت مردمی را به‌صورت غیر مستقیم بر عهده دارند.

پایگاه خبری سفیرشوشتر از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در عرصه خبررسانی سیاسی، اقتصادی و غیره شروع کرده است و در طول این مدت مورد عنایت و توجه مردم شوشتر قرار گرفته است و یکی از موفقیت ترین سایت های خبری استان بوده است همچنین ارتباط خود را با سایر خبرگزاری‌ها و سایت‌ها خبری استان خوزستان حفظ کرده و همکاری در جهت انعکاس اخبار را داشته است .

و در تاریخ ۹/۹/۹۴ در جلسه هیئت رسیدگی به مطبوعات وزارت ارشاد توانست از این هیئت مجوز انتشار بگیرد و مطمئناً از این پس با رسالتی سنگین‌تر از گذشته نسبت به امر مهم خبررسانی در جهت رساندن صدای مردم به مسئولین بیشتر کوشا باشد .

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=7915

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: