کد خبر : 6208
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فروردین 1394 - 16:08
659 views

نتایج نشست سوییس موفقیتی بزرگ برای دولت یازدهم است

نتایج نشست سوییس موفقیتی بزرگ برای دولت یازدهم است

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی ادبیات به کار رفته از سوی منتقدین نشست سوییس را عوام فریبانه دانست و گفت: نتایج نشست سوییس موفقیتی بزرگ برای دولت یازدهم و تیم مذاکره کننده هسته ای است. به گزارش سفیر شوشتر، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی ادبیات به کار رفته از سوی منتقدین نشست سوییس را عوام فریبانه دانست و گفت: نتایج نشست سوییس موفقیتی بزرگ برای دولت یازدهم و تیم مذاکره کننده هسته ای است.سادات

به گزارش سفیر شوشتر، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با بیان اینکه نتایج نشست سوییس یکی از موفقیت های بسیار مهم و تاریخی دولت یازدهم بوده است افزود: آمریکا طی سالیان دراز سعی می کرد تا افکار عمومی دنیا را مسموم و ایران هراسی در جهان را گسترش دهد و به همین دلیل تحریم های ظالمانه را برضد ملت ایران ایجاد کرد.

وی اظهار داشت: اما درنهایت با رایزنی های خوبی که تیم مذاکره کننده و تعامل دولت یازدهم با دنیا در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب داشت، توانست این چالش را حل کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ادامه داد: مذاکره کنندگان ایرانی در نشست سوییس توانستند با حفظ خطوط قرمز نظام به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنند، جایگاه نظام اسلامی را در روابط بین الملل گسترش و نشان دهند که ایران دست دوستی و همکاری خود را به سوی تمامی دنیا دراز کرده است.

نماینده مردم شوشتر در مجلس تصریح کرد: نتایج نشست سوییس در چارچوب عزت، حکمت و مصلحت بود و نشان داد که ایران هیچ محدودیتی در تعامل با دنیا بجز رژیم صهیونیستی ندارد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه نتایج نشست سوییس باعث رفاه اقتصادی مردم شود، افزود: یکی از نتایج این نشست، یافتن راه حلی برای لغو تحریم ها بود که امیدوارم با امضای توافق نامه نهایی این مشکل نیز بطور کامل حل شود.

سادات ابراهیمی تصریح کرد: مذاکرات هسته ای از قبل و از آغاز دولت یازدهم مورد انتقاد برخی ها بوده که می خواستند این مذاکرات به نتیجه نرسد و به همین دلیل به دنبال ایجاد چالش های جدید برای دور کردن مردم از دولت بودند.

وی خاطر نشان کرد: با تمامی تلاش های مخالفین مذاکرات به نظر می رسد، با فضایی که در جامعه و مردم پس از اعلام نتایج نشست سوییس ایجاد شده، ملت ایران حامی دولت و مذاکره کنندگان هسته ای هستند.

سادات ابراهیمی افزود: البته مخالفین حق دارند که انتقاد کنند اما نوع انتقادات آنها نشان می دهد که از نتایج مذاکرات هسته ای ناراحت هستند،اما می دانند که نتایج نشست سوییس موفقیت بزرگی برای دولت یازدهم بوده و به هیچ شکلی نمی توانند منکر این موفقیت شوند.

وی ادامه داد: منتقدان با ادبیات عوام فریبانه به دنبال این هستند که وانمود کنند، دولت هیچ موفقتی بدست نیاورده، ولی مهمترین ملاک برای اینکه بدانیم موفقیتی برای دولت بوده است یا خیر، اظهار نظرهای مردم می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر