من آرزویی دارم که آن هم راه اندازی یک موسسه خیریه به دست توانای برادران بختیاری است+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری سفیر شوشتر، آیت اله سید علی موسوی جزایری در مراسمات روضه بزرگان بختیاری که از شب ۸ محرم در خانه حاج شاپور زلقی آغاز و در شب ۱۱ محرم در تالار یاس سفید (مهندس برزو آدامون) برگزار شد به یکی از دغدغه ها و آرزوهای خود در شهرستان شوشتر اشاره کرد.
img_7567 img_8165

 

 

 

 

 

 

حضرت آیت الله سید علی موسوی جزایری در جمع بختیاری‌های مقیم شهرستان شوشتر اظهار داشت: من آرزویی دارم که آن هم راه اندازی یک موسسه خیریه برای خانواده‌های بی بضاعت  به دست توانای برادران بختیاری است.

img_8191 img_7581

 

 

 

 

 

 

 

وی افزود: به خاطر اینکه تشکیل یک موسسه خیریه هیچ مخالفی ندارد و همه با آن موافق هستند و به همین دلیل نیازی به شرح و تفسیر پیرامون این مطلب نیست وظیفه ما روحانیون هم این است که ارائه طریق بکنیم و در هر مقطعی از زمان هر قدمی که شایسته و مناسب است که مؤمنین و برادران دینی بر دارند خدمت آنها عرض بکنیم و خودمان نیز به عنوان یک برادر کوچک در خدمت همه هستیم.
img_7565
مدیر حوزه‌های علمیه شوشتر بیان کرد: تشکیل یک موسسه خیریه کار بسیار مشکل و پیچیده‌ای نیست بلکه خیلی کار ساده و آسانی است و من با محیط شهرستان آشنا هستیم و بیش از ۳۰ سال دست ما در این کار است و با تجربه کافی این مطلب را عرض کرده‌ام.

 

وی تصریح کرد: راه اندازی موسسه خیریه دو رکن مهم دارد و  یکی عبارت است از مجمع عمومی و دیگری هیئت مدیره است که این مجمع عمومی با تعداد بیشتری تحت عنوان هیئت مؤسس راه اندازی شود.img_7541-copy

آیت الله سید علی موسوی جزایری با اشاره به تعداد افراد اولیه برای عضویت در این موسسه گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از جوانان فاضل متدین و ریش سفیدان معتمد از ایلات و طوایف مختلف بختیاری تشکیل شود.

img_8187 img_8186

 

 

 

 

 

 

 

وی عنوان کرد: پس از راه اندازی این موسسه می‌توان کارهای بزرگی انجام دادو این بستگی دارد به اعضای هیئت مدیره و اعضایی که عضو این موسسه می‌شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه شوشتر به عمران و آبادانی شهر اشاره کرد و گفت: همه بختیاری می‌تواند به عنوان عضو افتخاری عضو شوند و می‌توان قدم‌های بسیار مؤثر و سازنده‌ای برای عمران و آبادی شهرمان برداریم.img_7559

آیت الله سید علی موسوی جزایری خاطر نشان کرد: ما هم در کنار دوستان هستیم تجارب که داریم را در اختیار دوستان قرار خواهیم داد و در پایان خداوند توفیق برداشتن قدم‌های مؤثر علمی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی عطا بفرماید.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=8639

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: