مشکل آب شرب ۲۸ روستای شوشتر و گتوند برطرف می‌شود

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل آب شرب ۲۸ روستای شوشتر و گتوند از محل اعتبارات تملک و دارایی‌ها و اعتبارات ماده ۱۸۰ برطرف می‌شود.IMG_20150417_103357

 

به گزارش سفیر شوشتر، دیروز با حضور مدیر کل آب و فاضلاب روستایی، نماینده مردم شوشترو گتوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شوشتر بازدیدی از شبکه‌های آب در روستاهای شوشتر و گتوند انجام شد.

حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: مشکل آب شرب در استان خوزستان مشکل جدی بوده که در سطح شهر‌ها و روستا‌ها وجود دارد.

وی افزود: با توجه به این مشکل در برخی از استان‌های دیگر در کشور، مجلس شورای اسلامی توجه خاصی به تأمین منابع مالی آب شرب داشته است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از جمله مصوبات مجلس تأمین منابع مورد نیاز از محل صندوق توسعه ملی بوده که در لایحه بودجه سال ۹۴ لحاظ شده است.

سادات ابراهیمی درباره اعتبارات تملک و دارایی‌ها و اعتبارات ماده ۱۸۰ در سطح شهرستان‌های شوشتر و گتوند، تصریح کرد: اعتبار تخصیص داده شده در بحث آب و فاضلاب روستایی در شهرستان شوشتر و گتوند از محل اعتبارات تملک و دارایی‌ها و اعتبارات ماده ۱۸۰ بالغ بر ۶ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اصلاح و بازسازی تأسیسات، گفت: بخش عمده این اعتبار برای اصلاح و بازسازی تأسیسات شبکه‌های موجود و رفع مشکلات مردم در بحث تأمین آب شرب بوده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، عنوان کرد: از محل اعتبارات تملک و دارایی‌ها و اعتبارات ماده ۱۸۰ حدود ۲۰ روستا در شهرستان شوشتر و ۸ روستا در شهرستان گتوند مشکل تأمین آب شرب آن‌ها حل می‌شود.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=6328

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: