محمود خرم دل ثبت نام کرد + سابقه

محمود خرم دل ثبت نام کرد + سابقه

به گزارش سفیر شوشتر، محمود خرم دل که دانشجوی دکترای اقتصاد کشاورزی است دقایقی پیش در انتخابات مجلس شوری اسلامی شهرستان شوشتر ثبت نام کرد. وی در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی نیز کاندیدای انتخابات بود و توانست در رقابتی سخت با نماینده کنونی مجلس شورای اسلامی در دور نخست رای قابل توجهی به خود اختصاص

به گزارش سفیر شوشتر، محمود خرم دل که دانشجوی دکترای اقتصاد کشاورزی است دقایقی پیش در انتخابات مجلس شوری اسلامی شهرستان شوشتر ثبت نام کرد.

وی در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی نیز کاندیدای انتخابات بود و توانست در رقابتی سخت با نماینده کنونی مجلس شورای اسلامی در دور نخست رای قابل توجهی به خود اختصاص دهد.

محمود خرم دل، در سال ۱۳۳۳ در خانواده ای مذهبی در شهرستان شوشتر دیده به جهان گشود. خانواده ای مقید به مسائل دینی و اخلاقی داشت که بعدها سه شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرد. تحصیلات ابتدایی، متوسطه خود را در این شهرستان گذراند و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر کرد و مدتی در کشور ایتالیا اقامت داشت به واسطه حضورش در این کشور به زبان ایتالیایی تسلط دارد و این توانایی علاوه بر تسلطش به زبان انگلیسی است.

تحصیلاتش در مهندسی زراعی، کارشناسی ارشد مدیریت-توسعه روستایی گذراند و در حال حاضر نیز دانشجوی دکترای اقتصاد کشاورزی دانشگاه تهران است.

به واسطه تحصیلات زراعی و کشاورزی در نخستین سمت اداری توانست مسئولیت مرکز خدمات کشاورزی زویه «شعیبیه شرقی» شهرستان شوشتر در سال ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۷ برعهده بگیرد.

مسئولیت مرکز خدمات کشاورزی و مجری پروژه تجهیز، نوسازی و یکپارچه سازی اراضی، اجرا و بهره برداری شبکه آبیاری دشت عقیلی را از سال۶۷ تا۷۱ نیز برعهده داشت.

خرم دل پس از مسئولیت پروژه بزرگ عقیلی چهار سالی مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان بهبهان شد و در سال های ۷۱ تا۷۴ در این شهرستان فعالیت های متعدد و زیربنایی از خود به یادگار گذاشت؛ به واسطه تعلق خاطری که به شهرستان شوشتر داشت بار دیگر به این شهرستان باز گشت و این بار مسئولیت اداره جهاد کشاورزی شهرستان را در سال های ۷۴ تا ۷۶ برعهده داشت.

بواسطه فعالیت، تخصص و لیاقت در مدیریت سمت های گذشته مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی در سال های ۷۶ تا۷۸ به وی سپرده شد و پس از آن نیز معاون فنی و اجرایی جهاد کشاورزی استان خوزستان در سال های ۷۸ تا۸۳ بود.

پس از تلاش های بی وقفه و بروز توانمندی های مثال زدنی وی در مسئولیت های سپرده شده به قائم مقامی مدیر کل دفتر توسعه شبکه های آبیاری و تجهیز نوسازی اراضی وزارت جهاد کشاورزی در سال های ۸۳ تا۸۶ رسید و پس از این سمت مدیریت خصوصی سازی و مسئول امور مجامع شرکت مادر تخصصی تولید محصولات کشاورزی از سال۸۶ تا۸۹ به وی سپرده شد.

خرم دل از سال۸۹ عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت صنایع پلاستیک جهاد زمزم است و تا کنون این مسئولیت مهم را برعهده داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر