کد خبر : 4663
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آبان 1393 - 14:18
634 views

قائم مقام ریاست دانشکده علوم پزشکی شوشتر

قائم مقام ریاست دانشکده علوم پزشکی شوشتر

توسعه و تعالی پایدار حوزه سلامت کشور در گرو مشارکت‌های اجتماعی همه اقشار جامعه است. به گزارش سفیر شوشتر، نخستین همایش قائم‌مقام‌های روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در امور مشارکت‌های اجتماعی، سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه‌های سلامت برگزار گردید. قائم‌مقام ریاست دانشکده در امور مشارکت‌های اجتماعی ضمن اعلام این خبر افزود: در این همایش دو روزه که

توسعه و تعالی پایدار حوزه سلامت کشور در گرو مشارکت‌های اجتماعی همه اقشار جامعه است.

به گزارش سفیر شوشتر، نخستین همایش قائم‌مقام‌های روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در امور مشارکت‌های اجتماعی، سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه‌های سلامت برگزار گردید.

قائم‌مقام ریاست دانشکده در امور مشارکت‌های اجتماعی ضمن اعلام این خبر افزود: در این همایش دو روزه که با هدف آشنایی با مفاهیم و کارکردهای مشارکت‌های اجتماعی در حوزه سلامت کشور بر‌پا شد، مباحث مختلف و متنوعی در کارگروه‌های فرهنگ، هنر و سلامت، مشارکت‌های اجتماعی و خیریه‌های سلامت مورد بحث و تبادل‌نظر اعضاء قرارگرفت و راهکارها و تجربه‌های به‌دست آمده در این حوزه طی سالهای گذشته بررسی گردید.

روزبه خدادادی با تاکید بر تنوع قومیتی و فرهنگی در کشور افزود: باید بر بومی سازی این تجربیات و دستاوردها در مناطق مختلف کشور که دارای فرهنگ‌های غنی و منحصر به‌فرد خود هستند تاکید شود و انگاره‌های مذهبی، قومیتی، فرهنگی و دیگر مولفه های تاثیرگذار بر سیاست‌های کاربردی در این حوزه نیز مورد توجه و مداقه بیشتر قرارگیرد.
وی در ادامه اظهار داشت که این مسیر، تنها مسیر برون‌رفت از وضع فعلی برای تامین همه‌جانبه سلامت و بهداشت همه اقشار جامعه است و با توجه به الگوهای موفق به کارگرفته شده در دنیا و برای دستیابی به توسعه پایدار در حوزه سلامت باید تعریفی جامع از توسعه پایدار مبتنی بر مشارکت اجتماعی سازمان یافته، تدوین و ارائه و بر اساس آن دست به اقدامات اساسی و عملی زد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر