شورای حامیان آموزش و پرورش شهرستان

این جلسه با حضور فرماندار محترم ،بخشدار و دهیاران شوراهای اسلامی روستا ،مدیران مدارس و مجتمع های آموزشی و رئیس و معاونین آموزشی اداره آموزش و پرورش در روستای عرب اسد تحت عنوان شورای حامیان آموزش و پرورش شهرستان تشکیل شد.

به گزارش سفیر شوشتر، این جلسه با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز شد ابتدا آقای مهندس رحیمی بخشدار محترم میان آب به بیان اهداف برگزاری این همایش پرداخت و ضمن بیان پاره ای از مشکلات مدارس منطقه بخصوص فضای فیزیکی نا مناسب آموزشگاه های برخی از روستا ها،اعلام آمادگی جهت کمک به زیبا سازی و آماده سازی مدارس تا سقف ۵ میلیون ریال را نمود.

سپس آقای شهرانی ریاست اداره آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد آوری خاطرات و ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس  به بیان اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در جامعه پرداخت . ایشان با اشاره به نقش آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت کشور ،اظهار داشت اگر بخواهیم که ما نیز در این مسیر توسعه و ترقی قرار گیریم و یک تحول اساسی در جامعه ایجاد کنیم، راه و چاره ای جز توجه به آموزش و پرورش نداریم. امروزه موضوع تعلیم و تربیت تنها به آموزش و پرورش ختم نمی شود . بلکه این رسالت مهم و خطیر بر عهده همه نهادهای دولتی و غیردولتی و موسسات خصوصی و کل آحاد مردم است. وی در پایان ضمن اشاره به برخی از کمبودها و نارسایی های آموزش و پرورش ، از همه افراد درخواست مشارکت جدی در آموزش و پرورش را نمود.

و در ادامه برنامه آقای مهندس نجفی ضمن تبریک اعیاد میلاد امام رضا(علیه سلام الله)، دهه کرامت وعرض خوش آمد گویی به حضار با اشاره به تاکیدات استاندار محترم مبنی بر حمایت از آموزش و پرورش اعلام نمود که بخشداری میان اب با همکاری دهیاریها و شورای اسلامی روستا در خصوص آماده سازی مدارس جهت شروع سال تحصیلی جدید همکاری خواهند نمود .

منبع:  روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان شوشتر

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4207

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: