کد خبر : 2239
تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 9:40
635 views

ساخت دو کتابخانه در شهرستان گتوند آغاز شد

ساخت دو کتابخانه در شهرستان گتوند آغاز شد

 با حضور مسوولان استانی و محلی ،عملیات احداث دو باب کتابخانه عمومی در شهرهای سماله و جنت مکان از توابع شهرستان گتوند آغاز شد. به گزارش سفیر شوشتر، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان در این آیین گفت:کتابخانه عمومی شهر سماله با زیربنای ۲۹۳ متر در زمینی به مساحت ۶۱۳ مترمربع و اعتباری افزون بر

 با حضور مسوولان استانی و محلی ،عملیات احداث دو باب کتابخانه عمومی در شهرهای سماله و جنت مکان از توابع شهرستان گتوند آغاز شد.

به گزارش سفیر شوشتر، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان در این آیین گفت:کتابخانه عمومی شهر سماله با زیربنای ۲۹۳ متر در زمینی به مساحت ۶۱۳ مترمربع و اعتباری افزون بر چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال ساخته خواهد شد .

ˈ لفته منصوری ˈ افزود:کتابخانه عمومی شهر جنت مکان نیز با زیربنای ۲۹۳ متر در زمینی به مساحت ۶۵۰ مترمربع و با اعتبار مصوب چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال ساخته می شود.

منصوری افزود: کتاب و کتابخوانی باید به یک فرهنگ تبدیل شود و از این راه رشد علمی جوانان و جامعه را بالا برد که احداث کتابخانه ها گام موثری در راستای تحقق این امر می باشد.

وی اظهار داشت:باید با توسعه فضاهای فرهنگی به ویژه در مناطق محروم عموم مردم را از این فضاهای فرهنگی بهره مند کنیم.

حجت الاسلام ˈسید محمد سادات ابراهیمیˈ نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خوشبختانه در چندسال اخیر شاهد خیزش بسیار خوبی در زمینه توسعه کتابخانه های عمومی در استان به ویژه در مناطق محروم بودیم که حاصل تلاش مسوولان اداره کتابخانه هاست.

وی افزود: برای رشد فرهنگ باید مکانهای فرهنگی در مناطق مختلف ساخته شود.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی از کتابخانه ها به عنوان بهترین مکانهای فرهنگی یاد کرد که می توانند محیط بسیار امن و خوبی برای جوانان منطقه فراهم کنند ضمن اینکه محیط بسیار مناسبی برای مقابله با تهاجم فرهنگی می باشند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر