کد خبر : 5880
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 8:16
695 views

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شوشتر: ۱۵۰ نفر از دانشجویان علمی کاربردی شوشتر استخدام می شوند

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شوشتر: ۱۵۰ نفر از دانشجویان علمی کاربردی شوشتر استخدام می شوند

سفیر شوشتر: رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شوشتر گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه در شرکت آذین شوشتر استخدام می شوند. علی کرم پور در گفت و گو با خبرنگار سفیر شوشتر، اظهار داشت: هدف دانشگاه علمی کاربردی ایجاد اشتغال همزمان با تحصیل است. وی افزود: طبق تفاهمنامه فی ما بین شرکت آذین شوشتر

سفیر شوشتر: رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شوشتر گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه در شرکت آذین شوشتر استخدام می شوند.

علی کرم پور در گفت و گو با خبرنگار سفیر شوشتر، اظهار داشت: هدف دانشگاه علمی کاربردی ایجاد اشتغال همزمان با تحصیل است.

وی افزود: طبق تفاهمنامه فی ما بین شرکت آذین شوشتر و  این مرکز آموزش علمی کاربردی ۱۵۰نفر از دانشجویان این مرکز بعد از تعطیلات نوروز مشغول به کار می شوند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شوشتر تصریح کرد: این روند برای کلیه دانشجویان جدید الورود واجد شریط در سال آینده ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به جذب نیروی شرکت آذین شوشتر گفت: کلیه استخدامهای این شرکت از دانشجویان نخبه این دانشگاه خواهد بود.
کرم پور دانشجویان را مدیران،  متخصصان، کارشناسان و  آیند سازان کشور دانست و بیان کرد: دانشجوی موفق کسی است که از تمام ابعاد و فضاهای دانشگاه استفاده کند تا در پایان تحصیلات به یک نیروی متخصص، متعهد، توانمند،  کارآمد و پاسخگو به جامعه تبدیل شود.
وی به نقش دانشجو در دانشگاه اشاره کرد و گفت: علم آموزان باید بدانند با ورود به دانشگاه به دنیای تازه ای وارد می شوند که بهره برداری مناسب از آن ضامن آینده ای درخشان برای خود و کشور است.رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شوشتر خاطر نشان کرد: دانشگاه و دانشجو از مقدس ترین واژه هایی است که می توان در فرهنگ اسلامی سراغ گرفت و دانشجویان علاوه بر تحصیل علم  تهذیب نفس را نیز به منظور رشد، بالندگی و شکوفایی علمی، عملی و اخلاقی خود سرلوحه کارها قرار دهند.

کرم پور با اشاره به مقام علم آموزان نسبت به اساتید خاطر نشان کرد: دانشجویان در مقام علم آموز باید نسبت به اساتید خود دارای روحیه تواضع و فروتنی، حق شناسی و رعایت ادب و آداب گفتگو باشند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر