دلنوشته حاج مهدی سلحشور برای شهیدان «کجباف» و «مختاربند» + عکس

دلنوشته حاج مهدی سلحشور برای شهیدان «کجباف» و «مختاربند» + عکس

به گزارشسفیر شوشتر، مهدی سلحشور برای شهیدان «هادی کجباف» و «مجید مختاربند» دو تن از شهدای مدافع حرم که در سوریه به شهادت رسیده‌اند یادداشتی نوشته است. متن این یادداشت در ادامه می‌آید: متن دلنوشته او به این شرح است: «چند شب پیش شهرستان شوشتر بودیم توفیق حاصل شد در آستانه هفته بسیج جهت عرض

به گزارشسفیر شوشتر، مهدی سلحشور برای شهیدان «هادی کجباف» و «مجید مختاربند» دو تن از شهدای مدافع حرم که در سوریه به شهادت رسیده‌اند یادداشتی نوشته است. متن این یادداشت در ادامه می‌آید:

کجباف

متن دلنوشته او به این شرح است: «چند شب پیش شهرستان شوشتر بودیم توفیق حاصل شد در آستانه هفته بسیج جهت عرض ادب خدمت دو بسیجی جان بر کف و نمونه، دو مدافع راستین حرم حضرت زینب(س) و دو یار و همرزم دیرین شهیدان حاج هادی کجباف و حاج حمید مختاروند به منزل این شهیدان عزیز برویم و ساعتی را با برادران بزرگوارشان که خود از بسیجیان الگو و ناب هستند به گفت‌وگو بنشینیم.

از عشق و علاقه این دو شهید بزرگوار به همدیگر صحبت به میان آمد. از حاج هادی شنیدیم که با وجود مجروحیت شدید از ناحیه ریه، قبل از بهبودی، با شور و شوق وصف ناپذیر و فقط از سر تکلیف برای چندمین بار خود را به جمع مدافعان حرم رسانده بود.

و از حاج حمیدی شنیدیم که بعد از شهادت حاج هادی دیگر آرام و قرار نداشت و بی‌تاب رفتن بود تا اینکه در محرم امسال پر کشید و رفت. خداوند ما را با شهدای عزیزمان محشور و از شفاعت‌شان بهرمند نماید.»

شهید هادی کجباف متولد تیر ماه سال ۱۳۴۰ بود که در شهرستان شوشتر متولد شده بود، او از رزمندگانی بود که در مدت هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ مقاومت بسیاری داشته و چندین بار طی عملیات‌های مختلف مجروح شده بود. او در ابتدای دفاع مقدس در محاصره شهر سوسنگرد یا زیرکی می‌تواند از طریق کانال‌های اطراف شهر با لباس عربی از مهلکه خارج شود و سپس با بازگشت به جبهه‌ها در تیرماه سال ۱۳۶۰ در جبهه بستان دچار مجروحیت شد. وی در سال ۶۱ به استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد  و در همان سال نیز ازدواج کرد. شهید کجباف با لباس سبز سپاه درمراسم ساده عقد خود حاضر شد و خطبه عقد وی را نیز علامه شیخ محمدتقی شوشتری(ره) جاری کرد. شهید کجباف در طول جنگ تحمیلی ۹ بار مجروح شد و دوبار دچار موج پس از انفجار شد، وی در اواخر جنگ فرمانده گردان مالک اشتر شوشتر بود و عملیات‌های پارتیزانی در عراق انجام می‌داد، وی تا دو سال پس از جنگ تحمیلی در جزیره مینو بود تا مراقب فعالیت احتمالی بعثی‌ها در مرز باشد. بعد از گذشت ۳۰ سال به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

شهید مجید مختار بند دومین شهید مدافع حرم شهرستان شوشتر است. او مدتی قبل به همراه شهید فرشاد حسونی‌زاده‌(چلداوی) در سوریه در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر