دعوت گزینشی خبرنگاران تا کی

چندی پیش مقام معظم رهبری فرمودند: بر اساس اطلاعاتی که در اختیارداریم، دستگاه‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی با حمایت مالی قارون‌های منطقه اطراف کشور ما، تشکیلاتی را برای این جنگ رسانه‌ای راه‌اندازی کرده‌اند و به‌طورجدی در حال برنامه‌ریزی و تلاش برای آلوده کردن فضای تبلیغاتی و فکری جامعه هستند.
شورای سلامت شهرستان شوشتر در حالی برگزار شد که در این جلسه به‌صورت همانند جلسات ۱۵ ماه اخیر از خبرنگاران پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر و دوهفته‌نامه نبض شوشتر دعوتی به عمل نیامد.
این رسانه‌ها که ازجمله منابع خبری رسمی و مجوز دار شهرستان شوشتر هستند با بی مهری تمام در بیش از یک سال اخیر در هیچ‌یک از جلساتی که به میزبانی فرمانداری شوشتر (ساختمان فرمانداری) است دعوت نشده‌اند.
سازمان‌ها و ادارات باید از هر نقدی استقبال کنند و اتفاقاً رسانه‌هایی که مخالفشان هستند را بیشتر جذب کنند و نقدپذیری و سعه‌صدر خودشان را افزایش دهند و فقط به دنبال بیان خوبی‌ها و عملکرد مثبت نباشند تا مجبور شوند با یک رسانه‌ای قطع همکاری کنند.

دولت و نمایندگان آن در استان(استانداری) و شهرستان‌ها(فرمانداری) متعلق به مردم هستند و نباید گروهی با مشاوره‌های غلط و جهت‌دار بنا به دلایل نامعلوم رسانه‌های همسو با دولت که زبان گویای مردم هستند را غربال کنند و بین دولت و رسانه‌ها فاصله ایجاد کنند.

از فرماندار بومی انتظار می‌رود تا در آستانه ورود به امر انتخابات ضمن تغییر رویکرد با رسانه‌ها، از تمامی ظرفیت رسانه‌ها مجازی و مکتوب، همه را خودی فرض کرده تا با به‌ کارگیری پتانسیل رسانه‌ها در شوشتر انتخاباتی پرشور رقم زد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=9471

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: