کد خبر : 7978
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اسفند 1394 - 5:46
726 views

خدمت بزرگ سادات ابراهیمی به ورزش شوشتر هرگز فراموش نمی شود

خدمت بزرگ سادات ابراهیمی به ورزش شوشتر هرگز فراموش نمی شود

فرهاد جمیلی در گفت و گو با سفیر شوشتر اظهار داشت:حضور فوتبال این شهر در لیگ باشگاه‌های کشور را مرهون تلاش‌های مجدانه نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد. وی در ادامه افزود: مراجعه چندباره سادات ابراهیمی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کشور در راستای رفع موانع حضور پتروکیان در مسابقات

فرهاد جمیلی در گفت و گو با سفیر شوشتر اظهار داشت:حضور فوتبال این شهر در لیگ باشگاه‌های کشور را مرهون تلاش‌های مجدانه نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.
وی در ادامه افزود: مراجعه چندباره سادات ابراهیمی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کشور در راستای رفع موانع حضور پتروکیان در مسابقات لیک دسته دوم به گونه‌ای بود که مسئولان فدراسیون هیچ راهی جز موافقت با حضور این تیم در مسابقات لیگ نداشتند و سرانجام این اتفاق میمون روی داد.
مدیرعامل تیم فوتبال پتروکیان شوشتر با اشاره به بازخورد این اقدام سادات ابراهیمی در سطح جامعه شهری شوشتر بیان کرد: استقبال چشمگیر هواداران فوتبال در شوشتر به گونه‌ای بود که استادیوم تختی این شهر مملو از علاقه‌مندان و دوست داران فوتبال شد و در واقع این یکی از مهم‌ترین دستاوردهای پیگیری این نماینده پرتلاش قلمداد می‌شود.
این مدیرعامل پرتجربه فوتبال کشور  در پایان گفت: علیرغم حضور برخی کاندیداهای انتخاباتی شوشتر و اظهارنظر و وعده‌های گوناگون درباره آینده تیم ما باید اعلام کنم که باشگاه فرهنگی ورزشی پتروکیان شوشتر در انتخابات ۷ اسفند تنها از سید محمد سادات ابراهیمی حمایت خواهد کرد و اجازه سو استفاده به هیچ فرد و گروهی را این باره نخواهیم داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بابک سه شنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۵:۲۷

سلام . پایگاه خبری سفیر شوشتر یه مجموعه خبری و تکمیل هست و ان شاالله همینجوری به کارش ادامه بده . امـــــــــــــــــــــا در روزهای انتخاباتی وقتی سری به سایت شما میزنیم جز( تقریبا زیاد اطلاع رسانی میکنید . خدایی راست میگیم ) خبرای در مورد جناب آقای سادات ابراهیمی چیزی نمی بینیم . رای مـــــا اول به انتخابات و حضور در آن است . و به دنبال تفکرات و ایده های جدید هستیم . زنده بادایران . زنده باد امام خامنه ای

انتخاب سردبیر