کد خبر : 3330
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1393 - 1:20
618 views

برگزاری نمایشگاه و ورک شاپ نقاشی و خوشنویسی به مناسبت شبهای قدر در شوشتر

برگزاری نمایشگاه و ورک شاپ نقاشی و خوشنویسی به مناسبت شبهای قدر در شوشتر

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: به مناسبت گرامیداشت لیالی با عظمت قدر نمایشگاهی با موضوعات قرآنی و مذهبی در شوشتر برگزار می گردد. ایشان افزودند: ضمن اینکه از ۲۴ تا ۲۸ تیرماه از ساعت ۱۰ شب مراسم شبیه خوانی شهادت حضرت علی (ع) برگزار می

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: به مناسبت گرامیداشت لیالی با عظمت قدر نمایشگاهی با موضوعات قرآنی و مذهبی در شوشتر برگزار می گردد.

ایشان افزودند: ضمن اینکه از ۲۴ تا ۲۸ تیرماه از ساعت ۱۰ شب مراسم شبیه خوانی شهادت حضرت علی (ع) برگزار می شود در کنار آن اقدام به برپایی نمایشگاه خوشنویسی توسط روح الله منجزی و نمایشگاه نقاشی توسط منوچهر ایلیایی نمودیم.

وی گفت: با توجه به اینکه مراسم تعزیه و شبیه خوانی از ساعت ۱۰ شب شروع می شود بازدیدکنندگان می توانند از ساعت ۹:۳۰ از نمایشگاه بازدید کنند.

بهرامی ادامه داد: علاوه بر اینکه آثار نقاشی و خوشنویسی این دو هنرمند در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت، اجرای زنده و ورک شاپ هم به نمایش گذاشته می شود.

محل برگزاری این نمایشگاه در محوطه ی تالار فرهنگ اداره ی فرهنگ و ارشاد  اسلامی شوشتر بوده و ساعات بازدید هم از ۲۱:۳۰ تا ۰۰:۳۰ بامداد می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر