کد خبر : 8676
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 - 15:33
785 views

باید از ظرفیت بخش شعیبیه برای حل مشکلات استفاده شود/از عملکرد اداره گاز شهرستان شوشتر راضی نیستم

باید از ظرفیت بخش شعیبیه برای حل مشکلات استفاده شود/از عملکرد اداره گاز شهرستان شوشتر راضی نیستم

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خوزپرس، امروز در بخشداری شعیبیه با حضور فرماندار شوشتر و امام جمعه شعیبیه و بعضی از دستگاه‌های اجرایی شوشتر جلسه‌ایپیرامون حل مشکلات بخش شعیبیه برگزار شد. فرماندار شوشتر در بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی شوشتر اظهار داشت: بخش شعیبیه با داشتن ۲۷ هزار هکتار زمین مرغوب کشاورزی و قرار گرفتن

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خوزپرس، امروز در بخشداری شعیبیه با حضور فرماندار شوشتر و امام جمعه شعیبیه و بعضی از دستگاه‌های اجرایی شوشتر جلسه‌ایپیرامون حل مشکلات بخش شعیبیه برگزار شد.

فرماندار شوشتر در بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی شوشتر اظهار داشت: بخش شعیبیه با داشتن ۲۷ هزار هکتار زمین مرغوب کشاورزی و قرار گرفتن بین دورودخانه دز و کارون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید از این ظرفیت برای توسعه این بخش استفاده شود.

وی افزود: هدف ما در این جلسه یک ارزیابی از توانمندی‌های بخش شعیبیه است و تمام دستگاه‌های اجرایی مهم‌ترین اولویت‌های خود را مطرح کنند تا من این مطالبات به را به صورت ویژه پیگیری کنم.

فرماندار شوشتر با اشاره به ارائه خدمات به بخش شعیبیه بیان کرد: عملیات اجرایی درمانگاه شبانه روزی بخش شعیبیه شوشتر به زودی آغاز می‌شود و زمینی با مساحت بیش از  ۲ هزار متر برای عملیات اجرایی این پروژه تحویل شده و باید از ظرفیت این بخش برای عمران و آبادانی بخش شعیبیه شوشتر استفاده شود.

وی تصریح کرد: دستگاه اجرایی باید برای برطرف کردن مشکلات بخش شعیبیه و آماده کردن زیر ساخت‌های مناسب اقدامات لازم را انجام دهند و دولت تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات بخش شعیبیه شوشتر انجام می‌دهد.

سمالی به دستگاه‌های متولی برای برطرف کردن مشکلات بخش شعیبیه اشاره کرد و گفت: ادارات آبفار، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، آموزش وپرورش، نوسازی مدارس، تعاون روستایی و شهرداری و شورای شهر گوریه باید تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و رفع مشکلات اقدامات لازم را اجرایی کنند.

فرماندار شوشتر با اشاره به اینکه از عملکرد یک اداره ناراضی هستم، عنوان کرد: از عملکرد اداره گاز شهرستان شوشتر راضی نیستم و عملکرد این اداره مناسب نیست زیرا مناطق مختلف را شخم زده و رها می‌کنند و یک غیبت به رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر که در جلسه حضور نداشتند داده شد.

به گزارش خوزپرس از شوشتر، با توجه اقدامات دولت در بخش شعیبیه و تاکید فرماندار محترم شهرستان شوشتر و پیگیری‌های وی در آینده می‌توان روند توسعه و پیشرفت مناسبی در جهت توسعه و آبادانی  و حل مشکلات بخش شعیبیه  شوشتر قابل پیش بینی و توجه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر