بازی امشب فولاد و الجیش درگیرانه و دشوار خواهد بود

دیدار دو تیم در چارچوب رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، ساعت ۱۹ امشب به وقت دوحه و ۲۰:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه لخویا برگزار می شود. همزمان تیم های الفتح عربستان و بنیادکار ازبکستان دیگر تیم های این گروه، به مصاف هم می روند

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در آستانه نخستین بازی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۴، گفت: برای پیروزی مقابل الجیش در خانه‌اش به دوحه آمده‌ایم.

 

به گزارش سفیرشوشتر و به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، شبکه الدوری والکاس قطر گزارش داد: حسین فرکی با این ادعا جسورانه پرچم مبارزه طلبی تیمش را برابر الجیش در کنفرانس خبری قبل از بازی مربیان بالا برد.

 

وی افزود: هدف اصلی ما پیروزی مقابل الجیش در خانه حریف و کسب سه امتیاز این بازی است اما اگر این خواسته محقق نشد، کسب مساوی و گرفتن یک امتیاز در نخستین گام لیگ قهرمانان آسیا، نتیجه نگران‌کننده‌ای نخواهد بود، زیرا تیم ما در خارج از خانه به میدان می‌رود.

 

سرمربی تیم فولاد بیان کرد: اگرچه ما می‌دانیم که الجیش تیم قدرتمندی است و در رده دوم لیگ ستارگان قطر قرار دارد اما تیم فولاد هم در صدر جدول لیگ ایران قرار دارد و به همین دلیل احساس می شود بازی امشب بسیار درگیرانه و دشوار خواهد بود.

 

به گزارش ایسنا،‌ دیدار دو تیم در چارچوب رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، ساعت ۱۹ امشب به وقت دوحه و ۲۰:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه لخویا برگزار می شود. همزمان تیم های الفتح عربستان و بنیادکار ازبکستان دیگر تیم های این گروه، به مصاف هم می روند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=306

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: