کد خبر : 5544
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1393 - 12:44
670 views

اجرای طرح هادی و بهسازی معابر روستاهای شوشتر

اجرای طرح هادی و بهسازی معابر روستاهای شوشتر

بخشدار میان‌آب شوشتر از اجرای طرح هادی و بهسازی معابر روستای عرب‌حسن این شهرستان خبر داد.  به گزارش سفیر شوشتر، عبدالحسین رحیمی اظهار کرد: عملیات طرح هادی و بهسازی معابر روستای عرب‌حسن با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال آغاز شده است. وی با اشاره به اینکه طرح هادی روستای عرب‌حسن از سال ۸۴ متوقف‌

بخشدار میان‌آب شوشتر از اجرای طرح هادی و بهسازی معابر روستای عرب‌حسن این شهرستان خبر داد. 

به گزارش سفیر شوشتر، عبدالحسین رحیمی اظهار کرد: عملیات طرح هادی و بهسازی معابر روستای عرب‌حسن با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح هادی روستای عرب‌حسن از سال ۸۴ متوقف‌ شده بود افزود: در این مرحله کندروهای مسیر اصلی آسفالت و تعدادی از خیابان‌های روستا جدول‌گذاری می‌شود.

بخشدار میان‌آب شوشتر از فرماندار، نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی و رئیس بنیاد مسکن شهرستان که در جهت اجرای عملیات طرح هادی در روستای عرب‌حسن تلاش و همکاری کرده بودند، تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: اجرای این طرح به بهبود تردد در جاده شوشتر ـ اهواز و کاهش تلفات جاده‌ای در این محور منجر می‌شود و سرعت عمل اجرای پروژه بسیار خوب است.

 روستای عرب‌حسن شوشتر با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر مرکز بخش میان‌آب شهرستان شوشتر به شمار می‌آید که به دلیل تردد بسیار زیاد خودروهای سنگین و برای اجرای این عملیات در این روستا بسیار نیاز بود.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر