کد خبر : 4648
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 - 6:12
717 views

کسی نمیتواند بگوید مشکلی در شهر وجود ندارد به همین جهت اگر کسی مشکلات را بزرگ جلوه دهد و به صورت مستمر این کار را دنبال کرد کار خلاف شرعی انجام داده است

کسی نمیتواند بگوید مشکلی در شهر وجود ندارد به همین جهت اگر کسی مشکلات را بزرگ جلوه دهد و به صورت مستمر این کار را دنبال کرد کار خلاف شرعی انجام داده است

انسان باید تمام لحظات عمر را در راه خدا دنبال کند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکند. به گزارش سفیر شوشتر شامگاه سه شنبه در دیداری که جمعی از خبرنگاران و قلم به دستان با حضرت آیت الله جزایری داشتند وی به چند نکته مهم و کلیدی اشاره کردند. مسئول حوزه

انسان باید تمام لحظات عمر را در راه خدا دنبال کند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکند.

به گزارش سفیر شوشتر شامگاه سه شنبه در دیداری که جمعی از خبرنگاران و قلم به دستان با حضرت آیت الله جزایری داشتند وی به چند نکته مهم و کلیدی اشاره کردند.

مسئول حوزه های علمیه شوشتر بر سنگین بودن وظیفه خبرنگاران اشاره کرد و افزودند: در امر رسانه وظیفه ، وظیفه سنگینی است بخصوص زمانی که بحث وارد موضوع خاصی میشود. وقتی که تحت عنوان بررسی  مشکلات شهر مسئله ای در سایت یا نشریه ای منعقد میشود باید توجه فراوانی به موضوعات مختلف داشت.

وی ادامه داد : در هر شهر مشکلات وجود دارد و کسی نمیتواند بگوید مشکلی وجود ندارد به همین جهت اگر کسی مشکلات را بزرگ جلوه دهد و به صورت مستمر این کار را دنبال کرد کار خلاف شرعی انجام داده است ، و اگر بدون اطلاع متولی آن اداره و بدون در نظر گرفتن پیگیری ها نامه نگاری ها آن اداره ، در جهت رفع مشکل فقط بصورت مستمر از کاستی ها بگوید کار خلاف شرعی انجام داده است.

سید علی موسوی جزایری ادامه دادند : وجود مشکلات در هر شهر اجتناب ناپذیر است بسیاری از مشکلات بر اساس کمبود بودجه کمبود نیروی انسانی بوجود می آیند ، وقتی که نزدیک شاهد تلاش های ادارات هستیم نباید حرف نا حسابی بزنیم.

آیت الله موسوی جزایری افزودند : مسئولین ، کارمندان ادارات بچه های همین شهر یا استان یا نهایتا بچه مسلمان هستند نباید آبروی انسان از بین برود در کل کشور شاهد عقب افتادگی عمرانی هستیم شوشتر نیز از این قائله مستثنی نمیباشد بجای تنها ارائه مشکلات راهکار باید ارائه داد.

مسئول حوزه های علمیه با بیان این مطلب که : اگر قرار است نامه ای به استاندار نوشته شود چه نیازی به نوشتن است در صورتی که خود آن مدیر یا مسئول به مدیرکل خود مرتب گزارش میدهد.

آن بزرگوار با بیان این که در مسائل فرهنگی اصحاب رسانه بهتر و مستقیم میتوانند تاثیر گذار باشند  افزود : اصحاب رسانه بصورت مستقیم میتوانند به دین مردم خدمت کنند و از نیروی نویسندگی که خداوند به آنها عطا کرده در جهت دین مردم خدمت کنند کماکانی که دشمن در بحث بی حجابی و تخریب فکری و عقیدتی بسیار جدی وارد میدان نبرد شده است.

IMG_2931 IMG_2925 IMG_2926 IMG_2927 IMG_2928 IMG_2929 IMG_2924 IMG_2923

 

نویسنده : مصطفی رسائی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مجتبی جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶

چرا بقیه سایت ها این خبر رو نزدن اینها که همه هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟هههههههههههههههههههههههههههه

شوشتری جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

سفیر شوشتر از اینگه با مردم شفاف هستید تشکر میکنم. من هر روز سایت شما رو چک میکنم واقعا خسته نباشید.

مردم جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰

به حرفای این عالم بزرگوار آیت الله موسوی جزایری گوش بدید اینقد درگیری به وجود نیارید آقای…. خبرنگار با سابقه

مصطفی سه شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷

آقای جزایری وضعیت اسفبار شوشتر و عدم خدمت رسانی به شهر و شهروندان علی رغم وعده های داده شده توسط مسولین گویای همه چیز هست.
قطعا خدا شاهد و ناظر عملکرد مسولین شوشتر و کوتاهی آنان هست

میم سه شنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

بخشی از بیانات فوق منطقی نیستند و از این عالم بزرگوار انتظار نمیره که از این سخنان بزنه .
معمولا علما با حق هستن نه با مدیران .
اگه مدیر به مافوقش اطلاع میده این نافی نیست که مردم هم در صحنه و پیگیر باشن و به مافوق اطلاع بدن.
همه میدونیم که اکثر مدیران اونچه را میخوان به مدیرانشون اطلاع میدن نه اونچه که مردم میخوان.

انتخاب سردبیر