کد خبر : 6605
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 - 14:46
728 views

آمار زایمان طبیعی در شوشتر ۴ درصد افزایش یافت

آمار زایمان طبیعی در شوشتر ۴ درصد افزایش یافت

به گزارش سفیر شوشتر، زیبا هدایتی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت آمار مرگ و میر مادر در بیمارستان و زایشگاه الهادی شوشتر به صفر رسیده است. وی افزود: حضور متخصصان به صورت مستقیم و آموزش و حساس سازی پرسنل زایشگاه در کاهش این آمار

زیبا هدایتی زاده

به گزارش سفیر شوشتر، زیبا هدایتی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت آمار مرگ و میر مادر در بیمارستان و زایشگاه الهادی شوشتر به صفر رسیده است.

وی افزود: حضور متخصصان به صورت مستقیم و آموزش و حساس سازی پرسنل زایشگاه در کاهش این آمار موثر است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شوشتر بیان کرد: همچنین تعداد تخت‌های این بیمارستان پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت از ۱۲ به ۳۰ تخت افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به راه اندازی بخش زایمان بی‌درد در این بیمارستان، گفت: تجهیز و راه اندازی این بخش در طرح تحول نظام سلامت برای ارائه خدمات به مردم و برای رضایتمندی مادران باردار انجام شد.

هدایتی‌زاده به خصوصی بودن حریم بیماران اشاره کرد و افزود: حریم خصوصی بیماران در سال ۹۴ با بهینه سازی اتاق‌های زایمان صورت گرفته است.

وی با اشاره کاهش آمار سزارین در سال ۹۴ عنوان کرد: پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت آمار سزارین در شوشتر ۴ درصد کاهش و آمار زایمان طبیعی ۴ درصد افزایش پیدا کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شوشتر تصریح کرد: در این بیمارستان زایمان بی‌درد و طبیعی به صورت رایگان انجام و هزینه بستری بیماران با بیمه تامین اجتماعی ۶ درصد و بیمه روستایی ۳ درصد است.

انتهای پیام/ ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر