کد خبر : 7175
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مرداد 1394 - 9:31
652 views

۳۸ شهید غواص، بر روی دستان مرم شوشتر

۳۸ شهید غواص، بر روی دستان مرم شوشتر

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر: شامگاه شنبه ۱۷ مرداد ماه ، مردم ولایتمدار ، قدرشناس و انقلابی شوشتر از ورودی شهر شوشتر به استقبال پیکر ۳۸ شهید گلگون کفن غواص شتافتند و بر روی دستهای خود تشییع نمودند. این استقبال و حضور معنا دار و پرشور مردم

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر: شامگاه شنبه ۱۷ مرداد ماه ، مردم ولایتمدار ، قدرشناس و انقلابی شوشتر از ورودی شهر شوشتر به استقبال پیکر ۳۸ شهید گلگون کفن غواص شتافتند و بر روی دستهای خود تشییع نمودند.

این استقبال و حضور معنا دار و پرشور مردم شوشتر از شهدای غواص ، تا مقام متبرک امامزاده عبدالله ادامه داشت  و با سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری همراه بود.

بر اساس برنامه زمانی ورود پیکر شهدا ، مردم شوشتر ، کوچه و معابر را با آذین بندی مناسب و برپایی ایستگاه های صلواتی مهیا کردند تا ازاین طریق ، گوشه ای از دریای ارادت خود را نثار قدوم شهدا کنند.

علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در حاشیه این مراسم گفت: حضور نوجوانان و جوانان انقلابی و ولایی کانونهای فرهنگی هنری مساجد و هنرمندان شوشتر در این مراسم ، مصداق حضور در میدان نبردی است که هیمنه ی پوشالی و از هم گسیخته ی دشمن را فرو ریخته و با این حضور ، هر روز بر اقتدار این نظام افزوده می شود.

شکرالله سلیمانی امام جمعه شوشتر نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در این مراسم استقبال گفت: پیام حضور مردم در این مراسم به دشمنان نظام و انقلاب این است که مردم ما با تمام وجود پای اسلام و انقلاب خود ایستاده اند و ملتی که اینچنین با ارزشهای خود پیوند خورده است هیچگاه مقابل دشمنان کوتاه نخواهد آمد و گردن کج نخواهد کرد.

گفتنی است کاروان حامل پیکر شهدای غواص که از شهرستان دزفول وارد شوشترشده بود شب گذشته را میهمان شوشتر بوده و پس از اذان صبح به طرف اهواز حرکت کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر