کد خبر : 4682
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 آبان 1393 - 15:39
625 views

نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان خوزستانی به یادقیصر امین پور در گتوند برپا شد

نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان خوزستانی به یادقیصر امین پور در گتوند برپا شد

همزمان با سالروز در گذشت ‘قیصر امین پور ‘ و با حضور جمعی از شاعران صاحب نام کشور نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان خوزستانی روز پنجشنبه در شهر گتوند زادگاه این شاعر نامی برپا شد. به گزارش سفیر شوشتر در این نمایشگاه که با عنوان ‘ در مسیر باد ‘ بر پا شده اشعار زنده یاد قیصر

همزمان با سالروز در گذشت ‘قیصر امین پور ‘ و با حضور جمعی از شاعران صاحب نام کشور نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان خوزستانی روز پنجشنبه در شهر گتوند زادگاه این شاعر نامی برپا شد.

به گزارش سفیر شوشتر در این نمایشگاه که با عنوان ‘ در مسیر باد ‘ بر پا شده اشعار زنده یاد قیصر به خطی خوش و زیبا در ۷۵ تابلو خط به نماش گذاشته شده است.

به گفته مدیر این نمایشگاه ، آثار خوشنویسی ۲۵ هنرمند خوزستانی از شهرهای اهواز ، آبادان ، مسجد سلیمان ، خرمشهر و نیز شوشتر و گتوند در این نمایشگاه برای بازدید علاقه مندان عرضه شده است.

‘ سکینه ظهراب زاده ‘ افزود:با توجه به اینکه اشعار قیصر علاوه بر بار معنوی ، ترکیب زیبایی برای خوشنویسی دارد اقدام به برپایی این نمایشگاه همزمان با سال روز در گذشت وی شد.

وی اظهار داشت:نمایشگاه مذکور که همزمان با برگزاری همایش ملی ادبی ‘ در کوچه آفتاب ‘ با حضور جمعی از شاعران کشور در گتوند برپا شده به مدت یک هفته در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر دایر است.

جمعی از شاعران و نویسندگان و همچنین دوستان قیصر امین پور شاعر نامی کشور در سالروز در گذشتش بر مزار وی در شهر گتوند در استان خوزستان گرد هم آمدند.

در این گردهمایی که بر مزار قیصر امین پور برگزار شد تعدادی از شاعران از جمله مصطفی رحماندوست ، فریدون عمو زاده خلیلی ، بیوک ملکی ، اسماعیل امینی و فاطمه راکعی به شعر خوانی پرداختند.

قیصر امین پور در هشتم آبان ماه ۱۳۸۶ درگذشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر