فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه:

مشارکت بالای مردم در انتخابات، قدرت نظام را به جهانیان تفهیم می‌کند

سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم‌سیدالشهدا روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت این روز حماسی، اظهار کرد: در انتخابات پیش رو بی شک ملت شریف ایران اسلامی با حضور پرشور خود در صحنه افتخار دیگری برای این نظام رقم خواهند زد.

وی افزود: مردم بار دیگر با مشارکت خود نشان می دهند که در هر شرایطی پای انقلاب و نظام و آرمان‌های امام (ره) ایستاده و ذره ای از مواضع خود در دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب عقب نشینی نخواهند کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه ادامه داد: مردم شریف ایران در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و به خصوص در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شوراها ثابت کرده‌اند که این نظام اسلامی را باور دارند و برای تقویت انقلاب اسلامی در صف اول هستند؛ این ایستادگی را در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند و بیش از ۳۰۰ هزار شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی بیان کرد: اکنون عشایر غیور عرب و بختیاری خوزستان و تمامی اقوام ایران اسلامی با مشارکت در این عرصه مهم سیاسی اعلام آمادگی کرده اند.

سردار سرتیپ پاسدار خادم‌سیدالشهدا به شور سیاسی مردم برای خلق یک حماسه ملی اشاره کرد و گفت: در خوزستان تمام ستادهای انتخاباتی به خصوص در مرکز استان فعال شده‌ و مردم با شور و نشاط در برنامه‌ها و ستادهای انتخاباتی شرکت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم در بزنگاه‌هایی نظیر انتخابات موجب می‌شود تا مردم با رجوع به آرمان‌های جمعی، سکان کشتی حکمرانی دولت را به فرد اصلح سپرده و امکان نظارت بر عملکرد وی را برای خود فراهم کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه به حضور و مشارکت رای اولی‌ها در این انتخابات اشاره کرد و افزود: همواره رای اولی‌ها برای مشارکت سیاسی علاقه و انگیزه بالایی دارند چرا که برای آنها صحنه انتخابات زیبا و باشکوه بوده و رییس جمهور کشورشان را خودشان انتخاب می‌کنند.

وی همچنین بر تداوم راه شهید آیت الله رئیسی تاکید کرد و گفت: خدامحوری و مردم‌داری شهید رییسی زبان زد بود و بی‌شک رییس جمهور منتخب با رای مردم، باید راه این شهید والامقام را ادامه دهد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11884

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: