رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس

متخلفین در عدم پرداخت مطالبات گندمکاران به دستگاه قضا معرفی می‌شوند

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: دولت باید تا ۲۴ ساعت آینده تمامی مطالبات گندمکاران پرداخت کند، در صورت عدم پرداخت این مطالبات ترک فعل محسوب شده و متخلفین به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران، گفت: طی امروز مکاتباتی را با وزیر جهادکشاورزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان بازرسی مقرر شده است تا ۲۴ ساعت آینده تمامی مطالبات گندمکاران پرداخت شود و در صورت عدم پرداخت این مطالبات مصداق ترک فعل محسوب شده و متخلفین به دستگاه قضایی معرفی شوند.
نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای با تاکید بر اینکه در حال حاضر دولت ۸۳ هزار میلیارد تومان به کشاورزان گندمکار بدهکار است، عنوان کرد: عدم پرداخت مطالبات گندمکار از سوی دولت کشاورزان را با مشکلات معیشتی مواجه کرده است.
وی با اشاره به اینکه براساس قانون،دولت مکلف است تابدهی خودبه کشاورزان را درکوتاه ترین زمان ممکن پرداخت کند، ادامه داد: باتوجه به تاخیر به وجود آمده در پرداخت مطالبات گندمگاران دولت مکلف است تابه کشاورزان دیرکرد پرداخت نماید.

 

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11949

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: