به گزارش سفیر شوشتر، مصطفی سمالی امروز در گفتوگو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر اظهار کرد: سامانه پیغامگیر شبانهروزی به منظور ایجاد بستر ارتباطی مستمر مردم با فرمانداری و انعکاس مشکلات شهروندان و انتقادهای آنان نسبت به عملکرد دستگاههای اجرایی راهاندازی شده است.
وی تصریح کرد: این سامانه با تلفن گویای ۳۶۲۲۲۵۸۸ به صورت ۲۴ ساعت، حتی روزهای تعطیل گزارشهای مردمی را ضبط و کارشناسان مربوطه گزارشهای دریافتی را در اسرع وقت رصد و پیگیری میکنند.
فرماندار شوشتر اضافه کرد: این سامانه برای نخستین بار در شهرستان شوشتر راهاندازی شده که همه دستگاههای اجرایی موظف به درج تلفن سامانه در محل اعلامیههای اداره مربوطه هستند.
انتهای پیام/
۱ نظر
بنام خدا مورخ ۹/۶/۹۵
باعرض سلام خدمت فرمانداری محترم شهرستان شوشتر
جناب آقای سمالی
ما مردم اهالی شوشترنو -شاه نجف -خانه سازی وشهرک ساحلی ۴۸ساعت است که آب شرب این منتطه ها قطع شده درصورتی که شهرستان شوشتردر کناررودخانه قرارداردحال سوال من اینجاست که چه مشکلی وجود دارد که هنوز بعد از ۴۸ساعت بر طرف نشده است؟پس فقط سازمان آب وفاضلاب می تواند هرماه به مردم ظلم کند وبا مبلغ بالایی قبظ مصرفی صادرکند؟خواهشمند است اگر تا حالا از این جریان با خبر نشده ایی پس شما را در جریان این قطعی آب با خبر کردم تا برای رفع مشکل مردم اقدامات لازم بعمل آید.
باتشکراهالی منطقه