روزبهانی: تمرین با بوکسور‌های امید لذتبخش بود/ استکی: حضور احسان، انگیزه بوکسور‌ها را دوچندان می‌کند

قهرمان بوکس ایران و آسیا گفت: تمرین خوبی با بچه‌های تیم امید داشتیم که لذت بخش بود. وقتی انگیزه آنها را می‌بینم، لذت می‌برم و یاد دوران ۲۰ سالگی خودم می‌اُفتم.

قهرمان بوکس ایران و آسیا گفت: تمرین خوبی با بچه‌های تیم امید داشتیم که لذت بخش بود. وقتی انگیزه آنها را می‌بینم، لذت می‌برم و یاد دوران ۲۰ سالگی خودم می‌اُفتم.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=27218

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: