"تحقق شعار انتخاباتی" اشتغال وتوسعه عدالت محور

با پیگیری و تلاش های سید محمد سادات ابراهیمی طرح فولاد گتوند در شورای برنامه ریزی استان خوزستان تصویب شد

به گزارش سفیر شوشتر سید محمد سادات ابراهیمی اظهار داشت: با توجه به اهمیت تولید شغل جدید و همچنین جایگاه ساخت شرکت های فولادی در کنار منابع آبی امروز برای حل مشکل بیکاری ، طرح فولاد گتوند امروز یکشنبه ٢٠ خرداد در شورای برنامه ریزی استان خوزستان تصویب شد که عملیات کلنگ زنی این پروژه بزودی بعد از تحویل زمین با حضور مسئولان کشوری و استانی آغاز می شود.

وی افزود: وجود حجم عظیم آب ذخیره شده در سد گتوند یکی از الزامات ساخت صنایع فولادی است که با این هدف ساخت شرکت فولاد گتوند در اولویت طرح های اشتغال زایی این منطقه قرار گرفت .

سید محمد سادات ابراهیمی بیان کرد: جا دارد از تلاش ها و پیگیری های دکتر حسینی محراب استاندار خوزستان تشکر و قدردانی کنم چرا که ایشان برای طرح های اشتغال زایی عزمی راسخ دارند که این پروژه مهم نوید بخش آینده خوب برای جوانان این منطقه است.

وی با اشاره به سرمایه گذاران این طرح تصریح کرد: رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فولاد گتوند آقایان دکتر صالحی و مهندس ناصری عزمی راسخ در پیگیری این طرح داشتند که بعد از تحویل زمین به آنها سایر مراحل اجرایی پروژه با سرعت اقدام خواهند کرد.
وی افزود فرماندار شهرستان گتوند دکتر عباسی زاده و مدیرکل برنامه و بودجه خوزستان دکتر نیکو و سایر ادارات مرتبط نیز تلاشهای چشمگیر و قابل توجهی در این رابطه داشتند که از آنها نیز تشکر میکنم
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های اینجانب جهت حل مشکل اشتغال ،ایجاد شرکت های بزرگ در منطقه است که امروز با تصویب این طرح در شورای برنامه ریزی مراحل اولیه آن انجام شده است؛
گرچه توسعه اشتغال های خرد در کلیه بخش ها و افزایش ظرفیت اسمی کارخانجات موجود در دو شهرستان ها نیز از جمله راهکاری های افزایش تولید شغل است که برای آنها نیز برنامه ریزی شده است.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11869

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: